تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰/ برگزاری پیوسته طرح همسفر تا بهشت تا پایان سال

1400/04/03 - 12:27 - کد خبر: 46302 نسخه چاپی

نصر: مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 31 شهریور 1400 خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام هاشمی مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون بحث ازدواج دانشجویی با یک سری تغییرات اساسی در حال اجرا است.
وی افزود: به خاطر شرایط کرونایی ما یک سال توقف در طرح "همسفر تا بهشت" ( مراسم ازدواج دانشجویی) را داشتیم و طبیعتاً با توجه به شرایط ایجاد شده شیوه اجرای برنامه‌ها هم متفاوت شد.
 مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تفاوت هایی که در سال جاری در شیوه اجرای برنامه‌های ازدواج دانشجویی رخ داده تصریح کرد: یکی از تفاوت ها در بحث پذیرش زوج های دانشجو  در مشهد مقدس است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پذیرش محدود است و هر کاروان ما حدود ۹۰ زوج را تحت پوشش خود قرار می دهد و تقریباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس میزبانی می کنند.
وی تاکید کرد: تغییر دوم در بحث آموزش هایی است که به زوج های دانشجو داده می شود و امسال آموزش مجازی هم علاوه بر آموزش های حضوری برای زوج های دانشجو تدارک دیده شده است.
حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به تعطیلی طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولویت پذیرش زوج های دانشجو با زوج هایی است که در سال گذشته سفرشان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است.
 مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون ۱۰ کاروان پر شده و در حال اجرای برنامه ها هستیم. در سال پیش حدود ۱۱ هزار و ۲۵ کاروان تعطیل شد و امسال بیش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد میزبان آن‌ها خواهیم بود.
هاشمی ادامه داد: با توجه به تاخیری که در برنامه های ازدواج دانشجویی داشتیم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سالهای پیش تا پایان سال ۱۴۰۰ برقرار است و به صورت پیوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام ازدواج های دانشجویی هم که بنا بود تا پایان خرداد ماه باشد تا پایان شهریورماه تمدید شد و زوج های دانشجو می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی ejdevaj.nahad.ir  مراجعه کنند. 
انتهای پیام/
تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰/ برگزاری پیوسته طرح همسفر تا بهشت تا پایان سال خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار