دونده مراغه ای: مدال‌های طلای سه‌هزار متر کشور را با آمادگی نسبی کسب کردم

1400/04/03 - 11:32 - کد خبر: 46274 نسخه چاپی

نصر: «امیررضا ثمودی» دونده اهل مراغه که در رقابت‌های اخیر دوومیدانی جوانان کشور در شهرکرد دو مدال طلا در ماده سه‌هزار متر آزاد و بامانع کسب کرد، می‌گوید: این مدال‌های طلا را با آمادگی نسبی کسب کردم و در صورت رسیدن به اوج آمادگی می‌توانم این مسیر را در زمان کمتری بدوم.

به گزارش نصر، این ورزشکار ۱۹ ساله روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: در رقابت‌های شهرکرد سه‌هزار متر آزاد را در زمان ۹ دقیقه و ۶ ثانیه و سه‌هزار متر بامانع را در ۹ دقیقه و ۴۶ ثانیه دویدم در حالی که رکود هشت دقیقه و ۵۱ ثانیه را برای خودم ثبت کرده‌ام.
وی سطح رقابت‌های شهرکرد را که طی ۲ روز گذشته با حضور دوندگان جوان کشورمان برگزار شد، خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: من به این رشته عشق می‌ورزم و به کمک مربی خودم «بهرام عزیزی» در حال پیشرفت هستم. 
به گزارش ایرنا مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی کنیا با حضور ۲۲۰ دوومیدانی‌کار طی روزهای اول و دوم تیرماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 
«ثمودی» که با دو مدال طلا رقابت‌های سه‌هزار متر آزاد و بامانع شهرکرد را پشت سر گذاشت، برای رکوردزنی و اعزام به کنیا یک ماه فرصت دارد. 
وی ۲ بار قهرمانی نوجوانان کشور در ماده سه‌هزار متر و یکبار قهرمانی جوانان در ماده پنج‌هزار متر را در سبد افتخاراتش دارد.  
این دونده جوان مراغی پیش از این سه بار مدال طلای دوومیدانی نوجوانان و جوانان کشور در ماده صحرانوردی را نیز کسب کرده است.
انتهای پیام/
دونده مراغه ای: مدال‌های طلای سه‌هزار متر کشور را با آمادگی نسبی کسب کردم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار