خبر/

امام جمعه ارومیه: تحقق شعار سال در گرو رفع موانع تولید است

1400/04/02 - 13:56 - کد خبر: 46234 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رفع موانع تولید و مانع زدایی در برابر مشکلات اقتصادی که در راستای شعار امسال رهبر معظم انقلاب است بدون شک موجبات رضایت پروردگار را در برخواهد داشت.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات کارخانه قند مهاباد که با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل این واحد تولیدی برگزار شد، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع تولید و توجه به اشتغال و معیشت مردم، مدیرانی که در این امر اقدام کنند، از پاداش اخروی نیز برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد: هر فردی که مصیبت و دردی از مشکلات مردم برطرف کند و زمینه خوشحالی و رضایت شهروندان را فراهم سازد، خداوند نیز اثرات این اقدام نیک را در زندگی شخصی وی به حالت های مختلف جبران می کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اراده خاصی در بدنه دولت برای مانع زدایی واحدهای تولیدی با توجه به شرایط تحریم و معضلات اقتصادی وجود دارد که بر این اساس انتظار داریم مشکل معیشت و اشتغال مردم در قبال بازگشت واحدهای تولید به چرخه فعالیت برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: تمام مدیران موظف هستند برای این مهم و تحقق شعار چند سال اخیر که به موضوع اشتغال و معیشت مردم ارتباط دارد و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است، سنگ تمام گذاشته و برای جهش دوباره در بحث تولید و درآمدزایی تسهیل گری کنند.
وی اضافه کرد: با اشتغال هر فرد که هم اکنون بیکار است بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های جامعه کمتر خواهد شد و کشور به سمت سعادت سوق داده می‌شود.
در سال گذشته در قالب شورای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی بیش از ۴۰ واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفت که در جریان این بازدیدها ۲۲ واحد تولیدی تعطیل شده یا دچار مشکل با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشته است. 
آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.
انتهای پیام/
امام جمعه ارومیه: تحقق شعار سال در گرو رفع موانع تولید است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار