مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان؛

۲۹۵ طرح هادی در آذربایجان شرقی در حال اجراست

1400/04/01 - 20:41 - کد خبر: 46191 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ۲۹۵ طرح عمرانی در روستاهای استان در قالب طرح هادی در حال اجراست.

به گزارش نصر، حافظ باباپور روز سه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهری و روستایی بنیاد مسکن در مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در ۱۱۲ روستا از محل اعتبار قیر رایگان و نیز ۱۸۴ روستا نیز از محل اعتبارات استانی و ملی اجرا می شوند.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها در مناطق روستایی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
باباپور گفت: در بخش طرح های شهری نیز، هم اکنون ۴۸۰ واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان با حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی در حال ساخت است.
وی با اشاره به اجرای طرح مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این طرح در راستای حمایت از اقشار نیازمند در مناطق محروم و روستایی اجرا می شود.
باباپور ادامه داد: در این راستا، سه هزار واحد مسکونی محرومین در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی در حال ساخت است.
وی اضافه کرد: برای احداث این واحدها ۱۰۰ میلیون تومان تهسیلات پنج درصد بلند مدت و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض اعطا می شود.
وی گفت: این واحدهای مسکونی در اختیار خانواده های زیر پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در شهرستان مراغه نیز امسال ۲۵۰ واحد مسکن محرومین احداث و در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
۲۹۵ طرح هادی در آذربایجان شرقی در حال اجراست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار