مدیرکل تبلغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

مردم و ارزش های انقلاب برنده اصلی انتخابات بودند

1400/04/01 - 13:51 - کد خبر: 46175 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که ملت بزرگ ایران پیروز انتخابات در روز جمعه بودند، گفت: هیچ جناحی نباید خود را پیروز این انتخابات بداند و آن را به نام خود ثبت کند، زیرا برنده اصلی این رویداد، مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام حسن شعبانی روز سه شنبه یکم تیرماه در همایش روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز، با بیان این‌که انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بود، افزود: دشمن در طول روزهای گذشته تمامی خدمت خود را به کار گرفته بود تا با ضعف ملت ایران برای شرکت در انتخابات، کار خود را یکسره کند اما به لطف خدا و رحمت خون شهدا نتوانستند به هدف خود برسند.
وی تاکید کرد: نباید گفته شود که مشارکت در انتخابات کمتر از ۵۰ درصد بوده زیرا در این شرایطی که دشمن تمامی امکانات تبلیغاتی خود را به کار گرفته تا این انتخابات برگزار نشود، حضور ۴۸ درصدی مردم به اندازه حضور بیش از ۹۰ درصد از آن‌ها برای اصل نظام ارزشمند است.
وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کردند تا انتخابات برگزار نشود اما مردم ایران توانستند در زیر این بمباران تبلیغاتی، مشارکت ۴۸ درصدی از خود نشان دهند که در جای خود معنای زیادی دارد.
حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر این‌که دشمن از جنگ روایت‌های خود دست برنداشته است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با اتمام انتخابات، کارهای قبلی خود را رها نکردند بلکه از ساعتی که نتایج مشخص شده تاکنون سعی می‌کنند تا بار دیگر انتخابات و منتخب ملت را زیر سوال ببرند لذا سعی در تداوم اعمال گذشته خود داشته و حتی پس از دوران انتخابات نیز وظیفه سنگینی را برای زیر سوال بردن ملت ایران برعهده دارد.
وی با اشاره به همایش برگزار شده، اظهار کرد: امروز در خدمت تنها بخشی از افراد گرانقدر و فعالان عرصه مسائل اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی هستیم که در موضوع مواسات و همدلی سنگ تمام گذاشتند.
وی ادامه داد: اکنون اقدامات لازم برای رسیدن به این هدف آغاز شده و حتی موضوع کرونا نیز منجر به تسریع آن شده است. موضوع "تبلیغ اجتماعی" در کشور نهادینه شده که یکی از برکات آن، همایش امروز است.
مدیرکل تبلغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: قطعا نگاه ما به مواسات و مسائل اجتماعی در سازمان تبلیغات اجتماعی، نگاهی متفاوت با رویکرد بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود.
در پایان این همایش، از تشکل‌های دینی فعال آذربایجان شرقی در حوزه مواسات قدردانی و تجلیل شد.
انتهای پیام/
مردم و ارزش های انقلاب برنده اصلی انتخابات بودند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار