معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد:

تخلفات کرونایی رتبه اول فراوانی گزارشات

1400/04/01 - 09:21 - کد خبر: 46146 نسخه چاپی

نصر: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تخلفات کرونایی رتبه اول فراوانی گزارشات مردمی در سامانه سجام را به خود اختصاص داده است.

به گزارش نصر، "احمد موقر"، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، سامانه سجام را پل ارتباطی دادگستری با سطح جامعه دانست و افزود: سامانه مذکور به عنوان سامانه خبرگیری دادگستری، در تمام حوزه ها، آماده دریافت خبرها و اطلاعات مربوطه است و هویت افراد به هیچ وجه آشکار نمی شود؛ که به منظوراطمینان خاطر فرد گزارش دهنده مبنی بر مخفی مانده هویت وی، سامانه به هیچ وجه امکان شناسایی فرد گزارش دهنده را ندارد مگر آنکه خود طرف بخواهد.
وی افزود: از بدو تاسیس سامانه سجام تاکنون، دو هزار و 257 فقره گزارشات مردمی در این سامانه ثبت شده است. همچنین در سه ماهه اول امسال، 253 فقره گزارش در این سامانه به ثبت رسیده است که 23 مورد آن مربوط به بحث انتخابات بود.
موقری با بیان این که در سال 1399، بیشترین گزارشات ثبت شده در سامانه مربوط به تخلفات کرونایی بود، افزود: در سال 1399، 350 فقره مربوط به گزارشات کرونایی در این سامانه ثبت شده است. که مردم می توانند با مراجعه به سایت www.sajam.scpe.ir نسبت به ثبت هرگونه گزارش خود اقدام نمایند که در اسرع وقت به تمامی آنان رسیدگی خواهد شد.
انتهای پیام/
تخلفات کرونایی رتبه اول فراوانی گزارشات نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار