منتخب اول انتخابات ششمین دوره‌ی شورای شهر:

اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام است/ نماینده‌ی همه مردم تبریز هستیم

1400/03/31 - 14:08 - کد خبر: 46121 نسخه چاپی

نصر: منتخب اول مردم تبریز در انتخابات ششمین دوره‌ی شورای شهر با تاکید بر اینکه نماینده‌ی همه‌ی شهروندان تبریزی هستم، گفت: من هیچ تفاوتی ما بین اقشار جامعه قائل نشده و تنها منافع یک قشر خاصی را دنبال نخواهم کرد چرا که رسالت ما شهر و شهروندی است و ما نماینده‌ی کل شهر تبریز هستیم.

به گزارش نصر، حکیمه غفوری روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ضمن تبریک دهه‌ی کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع)، تقارن برگزاری انتخابات با این ایام را بابرکت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شاهد کرامت‌های زیادی در این انتخابات بودیم و امیدواریم آقای رئیسی و دولت جدید موجب پیشرفت کشور باشد.
وی ادامه داد: از مردم با بصیرت نیز تشکر می‌کنیم که بازهم علی‌رغم همه‌ی مشکلات، آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و نشان دادند علاوه بر مواقع عادی در زمان‌های بحرانی هم دلسوز و پای‌کار نظام و انقلاب هستند.

پایکار بودن مردم و انتخاب فرد اصلح را مدیون رسانه‌ها هستیم
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد رسانه‌ها در ایام انتخابات خاطرنشان کرد: تمامی این موفقیت ها را مدیون نقش مهم رسانه‌ها هستیم و این رسانه‌ها هستند که در همه‌ی موارد از جمله پای‌کار کشیدن مردم و راهنمایی مردم در انتخاب فرد اصلح نقش ویژه ای داشتند.

اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام شورای پنجم است
غفوری تاکید کرد: اینطور تلقی نشود که ما در بدو ورود به شورای شهر همه چیز را تغییر خواهیم داد اما بحث تغییر مدیریتی باید مد نظر باشد، چرا که یکی از مشکلات اساسی، شیوه‌ی مدیریتی شورا است که نیاز به اصلاح دارد و موضوع بعدی اولویت قرار دادن طرح ها و برنامه های نیمه تمام است که به نفع مردم هستند و در راستای پیشبرد این برنامه ها، سایر طرح‌ها و برنامه‌ها را نیز اولویت بندی کرده و بر روی ریل قرار خواهیم داد.
وی ادامه داد: اصلا قصد زیرسوال بردن اقدامات شورای پنجم را نداریم و نباید بگوییم همه‌ی کارهای شورای پنجم اشتباه بوده است و باید موضوعات را واقع‌بینانه دنبال کنیم، چرا که ممکن است عملکرد شورا در بعضی موارد ضعیف باشد اما کارهایی هم انجام شده است که مورد نیاز شهر هستند ولی به دلیل اتمام دوره نتوانستند به پایان برسانند.
 
رای مردم نشان داد آنها واقعیت‌ها را می‌بینند
غفوری در پاسخ به این سوال که آیا انتظار کسب رای نخست مردم تبریز را داشت یا خیر گفت: انتظار کسب رتبه اول را نداشتم اما کسب رتبه های یک الی چهار را پیش بینی می‌کردم، لازم می‌دانم از مردم تشکر کنم که من را مدیون محبت خود کردند و با وجود اینکه بالابودن تعداد آراء مسئولیت زیادی را برای ما ایجاد می‌کند، این تعداد رای، ما را دلگرم کرده و نشان می‌دهد که مردم واقعیت‌ها را دیده و شعار و عمل را تشخیص می‌دهند.

در بعضی مسائل مدافع صد درصدی حقوق بانوان خواهم بود
وی در خصوص حمایت و برنامه های خود برای زنان تبریزی نیز اظهار کرد: با وجود اینکه ما نگاه صرفا جنسیتی نداریم، اما بانوان یک سری مسائل و مشکلاتی دارند که شاید برای آقایان ملموس نباشد و لذا در این قبیل موارد به طور صد درصدی مدافع حقوق بانوان خواهم بود.

هیچ تعهدی را در ائتلاف‌ها نپذیرفته ام
غفوری در پایان سخنان خود در رابطه با ائتلاف‌هایی که در آن ها حضور داشت، گفت: من به هیچ عنوان به ائتلاف هایی که در آنها حضور داشتم، تعهدی ندارم و میثاق‌نامه ای امضا نکرده ام و از روز اول نیز تاکید کرده ام که در مورد تصمیم‌گیری روند کار، مستقل عمل خواهم کرد و در این راستا تنها یک ائتلاف شرایط من را نپذیرفت و آن ائتلاف نیز نتوانست تا پایان کار حضور داشته باشد.
انتهای پیام/
 اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام است/ نماینده‌ی همه مردم تبریز هستیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار