جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان ضروری است

1398/07/30 - 14:34 - کد خبر: 4605 نسخه چاپی

نصر: جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به بارش‌ها در زنجان، رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی این استان را دارند لازم است وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی امروز در گفت وگویی افزود: بهتر است رانندگان خودروها قبل از سفر به مناطق کوهستانی و سردسیر از سالم بودن برف پاکن”ها و بخاری، پر بودن منبع شیشه شور، وجود ضدیخ در رادیاتور و عاج دار بودن لاستیک” خودروها، مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر مسیرهای ارتباطی استان زنجان به علت ریزش باران لغزنده است، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت فقره تصادف جرحی در جاده”های زنجان اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها شد.

عظیمی افزود: دو فقره از این حوادث رانندگی در جاده ترانزیت خرمدره و در هر یک از مسیرهای ارتباطی زنجان - بیجار، زنجان - میانه و آزادراه”های  زنجان - تبریز و زنجان - قزوین، نیز یک فقره تصادف، اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات انسانی نداشت.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: لازم است رانندگان در زمان”هایی که بارش باران شدید است چراغ”های خودرو را روشن و در صورت امکان در محلی ایمن توقف کنند و پس از مساعد شدن وضعیت جوی حاکم، ادامه مسیر دهند.

عظیمی افزود: از رانندگان انتظار می رود به توصیه”ها و هشدارهای پلیس راه توجه جدی”تری داشته باشند و برای اطلاع از وضعیت راه”ها نیز با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان ضروری است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار