پیام تبریک فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش به رییس‌جمهور منتخب

1400/03/30 - 11:07 - کد خبر: 46032 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتخاب حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام امیر سرتیپ دوم حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال بر ما منت نهاد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور چشمگیر و باشکوه خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه آفرید و دلبستگی خود را به کشور و رهبری به جهانیان نشان داد که این حماسه آفرینی درخور تحسین و تمجید و سزاوار سپاس و ستایش فراوان است.

اینجانب به نمایندگی از هم قطاران و همرزمان و جان برکفان همیشه در صحنه قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب این حماسه بزرگ حضور مردم شهید پرور انقلابی کشورمان و انتخاب آیت الله ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور میهن عزیزمان ایران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستای منطقه را تبریک می گویم و برای آنها آرزوی توفیق و تداوم خدمت به مردم را دارم.
همچنین از بصیرت مثال زدنی و خلق حماسه بیاد ماندنی مردم مومن و ولایت مدار کارکنان ارتشی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب که با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود برگ زرین دیگری در تابلو افتخارات ارتشی بود،تشکر می کنم.
امید است با بهره مندی از منویات رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور اقدام گردد.
مجددا حماسه حضور مردم را به امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری، منتخبان ملت و مردم ایران تبریک می گویم و از زحمات و تلاش های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و … تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب
انتهای پیام/
پیام تبریک فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش به رییس‌جمهور منتخب نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار