مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تبریز در غرفه نصر مطرح کرد:

نقش پر رنگ «نصر» در تحقق شعار «تبریز، شهر همیشه تمیز»

1398/07/30 - 14:15 - کد خبر: 4603 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: رسانه «نصر» نقش پررنگی در تحقق شعار تبریز، شهر همیشه تمیز داشته است.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری دقایقی پیش با حضور درغرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی، از تلاش های این رسانه در عرصه اطلاع رسانی در حوزه مدیریت پسماندها تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برای تشکر از تلاش های 10 ساله نصرنیوز در موضوع اطلاع رسانی مدیریت پسماندهای شهری استان و آگاهی رسانی در این خصوص در نمایشگاه حضور یافتم.

اصغری گفت: اگر بخواهیم سهمی برای سازمان مسئول در حوزه پسماند برای موفقیت هایی که به دست آمده در مورد تحقق شعار "تبریز، شهر همیشه تمیز" نظر بگیریم، سهم رسانه ها و به خصوص در نصرنیوز در این زمینه غیر قابل چشم پوشی و بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مردم از طریق نصرنیوز بسیاری از مشکلات حوزه پسماندهای شهری را به ما انتقال می دهند و همکاران ما را در انجام وظیفه کمک می کنند که این فرصت برای ما بسیار مغتنم است.

اصغری در پایان گفت: سازمان مدیریت پسماند در اجرای برنامه های آتی مدیریت پسماند تبریز به حمایت رسانه هایی مثل نصرنیوز نیاز دارد و امیدوارم در کنار مردم و رسانه ها بتوانیم بیشتر از گذشته به شعار "تبریز، شهر همیشه تمیز" جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

نقش پر رنگ «نصر» در تحقق شعار «تبریز، شهر همیشه تمیز» نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار