آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونایی در آذربایجان شرقی

1400/03/30 - 09:51 - کد خبر: 46022 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونایی استان را تشریح کرد.

به گزارش نصر، دکتر سیمین خیاط زاده شنبه شب در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: مشکلی که در تهیه دوز دوم واکسن‌های روسی و چینی در کشور بود، اکنون حل شده و دوز دوم واکسن اسپوتنیک روسی به افراد بالای ۸۰ سال استان تزریق شده است و برای افراد باقی این گروه نیز طی روزهای آتی تزریق می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ورود دوز دوم واکسن سینوفارم چینی به استان از فردا، افزود: بر این اساس، از روز دوشنبه اقدام به تزریق دوز دوم این واکسن به افراد بالای ۷۰ سال استان می‌کنیم.
وی ادامه داد: با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان طی روزهای آتی، می‌توانیم واکسیناسیون گروه سنی ۶۵-۷۰ سال را نیز آغاز کنیم ولی فعلا این واکسن‌ها به دستمان نرسیده و از مردم و افراد این گروه سنی خواهشمندیم تا زمان اطلاع رسانی عمومی منتظر باشند و به مراکز بهداشت مراجعه نکنند.
خیاط زاده با بیان این‌که واکسیناسیون افرادی که در جریان انتخابات در کنار مردم بودند نیز انجام می‌گیرد، گفت: تعدادی واکسن از نوع روسی و برکت برای این افراد اختصاص یافته و به دستمان رسیده که از این هفته تزریق خواهد شد.
انتهای پیام/
آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونایی در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار