امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم قدردانی کردند

1400/03/29 - 16:43 - کد خبر: 46007 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کردند. حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی روز شنبه با صدور پیام های جداگانه ای از حماسه آفرینی مردم استان و تبریز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش نصر، امام جمعه تبریز در پیام خود خطاب به مردم گفت: بار دیگر آذربایجان مومن و غیور همراه با همه ایرانیان سربلند در داخل و خارج از کشور در آزمون بزرگ و شگفت انگیز انتخابات شکوه مردم سالاری دینی را در معرض دیدگان دوستان و دشمنان گذاشت.
حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، افزود: صحنه انتخابات با حضور ملت همیشه در صحنه؛ بار دیگر در عمل به اثبات رساند که گزافه گویی‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان باطل است و پیوند مستحکم و مقدس ملت با نظام اسلامی با هر ترفند سیاسی از هم گسستنی نیست.
وی اظهار داشت: به راستی که پیروز انتخابات ۲۸ خرداد ملت بزرگ ایران است که با گامی استوار، خردمندانه جنگ روانی نظام سلطه و استکبار را با رای قاطع خود خنثی کردند تا منافع ملی ایران اسلامی و آینده پُرامید این خاک پاک از گزند نگاه‌های دشمنان محفوظ بماند.
امام جمعه تبریز گفت: بدون شک حضور پرشور تحسین برانگیز، ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت قهرمان آذربایجان است.اینجانب با حمد و سپاس متواضعانه در برابر پروردگار متعال از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی کمال تشکر و قدردانی را دارم که چنین صحنه‌های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتید.
حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرامین، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید. 
استاندار آذربایجان شرقی نیز در پیام خود به مردم استان از حضور پرشور و آگاهانه آنان در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد و گفت: مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی، حضور پرشور و آگاهانه شما در حماسه ملی ۲۸ خرداد، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان ملت بزرگ ایران را برانگیخت.
محمدرضا پورمحمدی، افزود: بی‌شک، پیروز اصلی این صحنه، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که در این مقطع حساس، به‌رغم توطئه‌های دشمنان و مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادید.
وی اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های سیاسی، معتمدان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.
پورمحمدی با تبریک به منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان، اظهار امیدواری کرد: همه بخش‌های استان دست به دست هم دهند و ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر، حرکت پرشتاب به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت بیشتری ببخشند.
به گزارش ایرنا، رای‌گیری در آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای انجام شد و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن بودند و میزان مشارکت در این دوره از انتخابات تا ساعت ۲۴ روز گذشته حدود ۴۴ درصد اعلام شده است.
در انتخابات شوراهای اسلامی استان در ۶۹ حوزه انتخابیه شهری،  یک هزار و ۸۶۰ نفر داوطلب و در یک هزار و ۹۰۰ حوزه انتخابیه روستایی ۱۰ هزار و ۴۳۰ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده رقابت کردند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبریز به صورت کاملا الکترونیکی بوده و در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار شد.
انتهای پیام/
امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم قدردانی کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار