رئیس ستاد انتخابات اردبیل؛

نتایج انتخابات در استان اردبیل پس از تایید وزارت کشور اعلام می‌شود

1400/03/29 - 13:48 - کد خبر: 45985 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نتیجه انتخابات پس از تایید وزارت کشور به تفکیک نامزدها به مردم شریف این استان اعلام خواهد شد.

به گزارش نصر، بهروز ندایی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرای همه منتخبان و درصد مشارکت در استان اردبیل پس از تایید وزارت کشور اعلام و سپس منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی فرمانداری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی افزود: شمارش آرای ریاست جمهوری در صندوق‌ها مراحل آخر را سپری می‌کند و جز چند صندوق نتیجه سایر شعب مشخص شده است؛ در انتخابات شوراهای اسلامی نیز نتیجه در شهرهای کوچک و روستاها مشخص شده است و در شهرهای بزرگ نیز در حال شمارش آرا هستند که تا اواخر امروز مشخص خواهد شد.
معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با تشکر از مردم این استان گفت: مردم دیروز با حضور پرشور خود حماسه آفریدند و نسبت به انتخابات رئیس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کردند.
وی اضافه کرد: مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات به طور معمول از میانگین کشوری بالاتر است و در این دوره هم مشارکت خوبی را شاهد بودیم.
ندایی یادآور شد: هر موقع از مردم خواسته شده که در عرصه حضور پیدا کنند، اجابت کرده‌اند و به ویژه مردم استان اردبیل حضور پرشوری از جمله در بحث کرونا و سایر موارد مانند انتخابات به عنوان یک جشن سیاسی داشته‌اند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه برگزار شد و بر اساس آمارها یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر در این  استان واجد شرایط رای دادن بودند.
انتهای پیام/
نتایج انتخابات در استان اردبیل پس از تایید وزارت کشور اعلام می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار