گزارش اختصاصی «نصر» از تنور داغ انتخابات شورای شهر در باسمنج؛

بازار داغ خرید و فروش رای در باسمنج/ از ٢٠٠ هزار تومان تا ١ میلیون

1400/03/28 - 21:56 - کد خبر: 45940 نسخه چاپی

نصر: هر رای در باسمنج در ساعات آغازین 200 تومان سپس 500 و احتمالا تا آخرین لحظات انتخابات به یک میلیون تومان نیز برسد!

به گزارش نصر، صبح امروز از آغازین لحظه انتخابات در شهر باسمنج افرادی در پای صندوق های رای صف کشیده بودند که نفرات انگشت شماری از آنها بومی و باسمنجی بودند.
نماینده شورای نگهبان در مسجد گلزار شهدا باسمنج گفت: از آغازین لحظه انتخابات شعبه فعال و بدون اخلال در جریان است.
"محمد حسین ناطقی" افزود: موردی که چندین بار تکرار شد حضور نفرات غیربومی در انتخابات شورای شهر باسمنج بوده است که طی چند نوبت برخورد و جلوگیری شد.
ناطقی ادامه داد: متاسفانه کسانی که غیربومی بودند از طریق خرید رای به شعبه مراجعه کرده بودند که با کمک نیروی انتظامی و عوامل مستقر در شعبه بطور جدی جلوگیری شد.
یکی از شهروندان باسمنجی در مصاحبه با نصر گفت: اکثر کاندیدا ها علنی در حال خرید رای هستند و امروز در سطح شهر کسانی که تردد می‌کنند غریبه اند و شهروند باسمنجی دیده نمی شود.
این شهروند در ادامه افزود: اغلب کاندیدا ها در مقابل مساجد و مدارس ایستاده اند و در حال نظارت بر رای هایی که خریداری کرده اند هستند! و این را به صورتی مدیریت می کنند که نفراتی در مساجد حضور دارند که با تماس نفرات هر کاندیدا از بیرون شعب هماهنگ می شوند و صحت رای را نظارت می کنند! نصف پول را قبل از رای و نصف دومش را بعد از اطمینان و اخذ رأی پرداخت می کنند.
یکی دیگر از شهروندان باسمنجی به خبرنگار نصر در واکنش به خرید و فروش رای، گفت: هر رای در باسمنج در ساعات آغازین 200 تومان سپس 500 و احتمالا تا آخرین لحظات انتخابات به یک میلیون تومان نیز برسد!

گزارش نصر حاکی از آن است که لازم است دستگاه قضایی سریعا به این موضوع ورود پیدا کرده و طبق قانون تصمیم گیری کند.
این گزارش اضافه می کند؛ کسانی که در حال خرید و فروش رای هستند باید بدانند که از لحاظ شرعی عملی حرام و غير قانوني انجام می دهند و باید اهالی این منطقه نسبت به این اتفاقات مقابله کنند تا ۴ سال آینده شهرشان بدست نا اهلان نیفتد.
انتهای پیام/
بازار داغ خرید و فروش رای در باسمنج/ از ٢٠٠ هزار تومان تا ١ میلیون نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  عبدالله   3 سالها پیش  

باعرض سلام وخسته نباشید امروز من برای کار شخصی رفته بودم بیرون باسمنج شده مثل روز عاشورا که غریبه ها برای دیدن خیمه گاه به باسمنج میایند به خدا من چند ین نفرو دیدیم که از اهالی این جا نیستند وآمده بودن ودنبال شعبه رای میگشتند امروز خون شهیدان باسمنج را این جا هدر کردند از مقامات مسئول تقاضای مردود کلیه رهای باسمنج را دارم حضرت ایت الله خامنه ای مگرتاکید بر اتنخابات سالم را نفر مو ده اند کجا گفته اند انتخابات قمار بازی و خرید وفروش رای
#باطل کردن کلیه رای ها

  وحید   3 سالها پیش  

بنده اهل باسمنج هستم امروز
از کوچه و خیابان که میگذشتم اکثرا از مبلغ رای و خرید وفروشش صحبت میکردن بی اخلاقی انتخاباتی بیداد میکرد اکثرا هم غیربومی بودن
انتخابات باید تکرار بشه

  حمیدر ضا   3 سالها پیش  

با سلام
لطفا آرای شورای را باطل اعلام کنید, چندین ساله در باسمنج خرید و فروش رای انجام میشود ولی امسال واقعا علنی و فاجعه بار بوده است.
پژوهشیار