گزارش خبرنگار نصر از ظهر انتخابات 1400 در تبریز؛

کشور نیاز به معجزه دارد!

1400/03/28 - 16:20 - کد خبر: 45926 نسخه چاپی

نصر: هشت سال است که هر روز منتظر خبر توافق با آمریکا و دیگر کشور ها هستیم، قبل از آن نیز با گرانی ها و بد اخلاقی ها و پیشتر نیز با مشکلاتی ریز و درشت مواجه بودیم، اما اکنون بیش از همه زمان ها وضعیت متفاوت است و تنها راه نجات کشور جز معجزه نیست، کشور نیاز به معجزه دارد!

به گزارش نصر، بیش از هفت ساعت از آغاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تبریز می گذرد، در جریان پوشش خبری از شعبه های اخذ رای بودم که مرد میانسالی را دیدم، وی بعد از انداختن رای خود در مصاحبه با نصر، گفت: 65 سال سن دارم و 22 سال داشتم که انقلاب شد، فراز و نشیب های زیادی را دیدم و روز های تلخ و شیرینی را سپری کردم.
وی افزود: ایران برای من تنها در یک کلمه خلاصه نمی شود، کشورم همه چیز من است و تا جان دارم در راه کشورم فدا می کنم.
این مرد بازنشسته ارتش با گلایه از مسئولین، گفت: اوایل انقلاب وقتی میخواستند به کسی مسئولیت بدهند مانند امروز نبود که حکم مسئولیت به کسی بدهند و طرف سریعا قبول کند.
وی اضافه کرد: در آن زمان به کسی که میخواستند مسئولیتی برایش بدهند با زور و التماس جمعی از مردم و مسئولین قبول می کرد و مثل امروز نبود، متاسفانه اکنون کسانی که حالشان معلوم است هر روز یک حکم برای ستاد ریاست جمهوری ها می گیرند.
وی با اظهار ناراحتی از وضعیت کشور گفت: امروز من در راستای فرمایش رهبر آمدم و رای دادم اما با وضعیت کشور مرا مجبور می کند تا روضه کشورم را بخوانم، جوانان را می بینم هر کدام گوشه ای بی حس و حال نشسته اند و این صحنه ها برایم بسیار غمگین است که چه بلایی به ایران عزیزم آمد؟
مرد 65 ساله تبریزی اضافه کرد: هشت سال است که هر روز منتظر خبر توافق با آمریکا و دیگر کشور ها هستیم، قبل از آن نیز با گرانی ها و بد اخلاقی ها و پیشتر نیز با مشکلاتی ریز و درشت مواجه بودیم، اما اکنون بیش از همه زمان ها وضعیت متفاوت است و تنها راه نجات کشور جز معجزه نیست، کشور نیاز به معجزه دارد!
در یکی دیگر از شعبه ها زوج جوانی را دیدم که در حال پر کردن اسامی نامزد ها بودند، مرد جوان که 3 سال از ازدواجش می گذشت، گفت: مشکلات زیادی دارم، وضعیت مالی خوبی ندارم و بعد از 3 سال هنوز نتوانستم یک سوم وام هایم را بدهم، اما برای یک انتخاب درست آمده ایم تا رای دهیم.
وی گفت: از مسئولین و رییس جمهور جدید انتظار دارم مردانه به حل مشکلات برود، چرا باید هر روز شاهد مهاجرت دوستانمان و هموطنانمان به خارج از کشور باشیم؟
این جوان دانشجوی ارشد ادامه داد: امیدواری از کلماتی است که امروزه بیشتر می شنویم اما بعد از مدتی اندک، مطمئنم که مسئولین مردم را به صبوری و پایداری و مقاومت دعوت خواهند کرد، امروز 28 خرداد تنها روزی است که تا رای گیری بعدی ملت بعنوان مردم عزیز خطاب می شوند!
وی کمی از همسرش فاصله گرفت و افزود: باور کن خسته شدم، با هزار امید و آرزو ازدواج کردم اما چه فایده ای دارد؟ نمیتوانم یک خواسته معقول همسرم را فراهم کنم.
انتهای پیام/
کشور نیاز به معجزه دارد! محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار