رییس کل دادگستری استان؛

هدف دادگستری آذربایجان‌شرقی عدم تشکیل پرونده انتخاباتی است

1400/03/28 - 16:05 - کد خبر: 45924 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی این مجموعه عدم تشکیل پرونده های تخلفاتی انتخاباتی است.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی روز جمعه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم جزو اهداف مهم دستگاه قضائی است، افزود: بر همین اساس جلسات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی از چند ماه قبل به طور منظم و مرتب برگزار شده است.
وی عمده هدف ستاد مذکور را پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی عنوان و اضافه کرد: اولویت این ستاد توجیه و ارشاد نامزدهای انتخاباتی است تا کار به تشکیل پرونده های قضایی نکشد. 
خلیل اللهی ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و آذربایجان همچون گذشته ها فرد اصلح را انتخاب کنند تا خواسته های به حق آنها محقق شود.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و اسلام در هیچ انتخاباتی تا این حد منسجم نبوده اند، اظهار کرد: اما خواست خدا و اراده و انتخاب مردم تمامی توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
خلیل اللهی اعلام کرد: تاکنون تعداد ۷۷ مصوبه طی ۱۱ جلسه ستاد پیشگری از جرایم و تخلفات انتخاباتی آذربایجان شرقی تصویب و تاکنون حداقل چهار جلسه در هر شهرستان با بیش از ۲۰۰ مصوبه اجرایی شده است.
رای‌گیری در این استان در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای استان انجام می‌شود و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند.
در انتخابات شورای اسلامی در ۶۹ حوزه انتخابیه شهری،  یک هزار و ۸۶۰ نفر داوطلب و در یک هزار و ۹۰۰ حوزه انتخابیه روستایی ۱۰ هزار و ۴۳۰ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده رقابت می کنند.
انتهای پیام/
هدف دادگستری آذربایجان‌شرقی عدم تشکیل پرونده انتخاباتی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار