انتخابات 1400/

حضور در انتخابات، وظیفه ملی و دینی عموم اقشار جامعه است

1400/03/28 - 12:52 - کد خبر: 45908 نسخه چاپی

نصر: خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی رسانه برای شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کرد.

به گزارش نصر، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مشارکت در انتخابات یک عمل صالح است. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، 26 خرداد 1400)
بدون تردید، انتخابات در نظام اسلامی ایران، نماد مردم‌سالاری دینی بوده و حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد نیز به معنای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه، قدرشناسی از خون پاک شهدا، استمرار امنیت داخلی و اقتدار جهانی و هم‌چنین مشارکت در سرنوشت کشور است.
به عبارت دیگر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر و نماد مشارکت اجتماعی در جهت پیشرفت و تعالی میهن اسلامی و سهیم شدن در سرنوشت سیاسی کشور است. از این رو حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی عموم اقشار جامعه است و شکی نیست که 28 خرداد ماه، ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان شرقی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان نیز ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور حماسی و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به وظیفه دینی و ملی خود عمل خواهند کرد.
انتهای پیام/
 حضور در انتخابات، وظیفه ملی و دینی عموم اقشار جامعه است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار