احمد افتخاری؛ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز ( کد انتخاباتی ۱۱۸۶):

به جای برخورد با دستفروشان بهتر است به فکر ساماندهی و حمایت باشید

1400/03/26 - 13:39 - کد خبر: 45776 نسخه چاپی

نصر: کارشناس حوزه مدیریت و اقتصاد شهری با انتقاد از روش های غیرمنطقی مدیریت شهری در برخورد با دستفروشان، این روش ها را پاک کردن صورت مساله و آسیب به اقتصاد خانوارهای کم درآمد دانست.

به گزارش نصر، "احمد افتخاری" با تاکید بر این که برخود قهری و چکشی، راهکار مناسبی برای مدیریت حل مشکل دستفروشان و سد معبر نیست افزود: تجربه نشان داده است که این قبیل روش ها و برخوردها، نتیجه بخش نبوده اند و همواره نتیجه عکس داده اند.
وی در ادامه گفت: مدیریت شهری تبریز به جای برخودر با دستفروشان و در راستای حمایت و نظارت بیشتر بر فعالیت این قبیل صنوف، بهتر است با طراحی و راه اندازی بازارچه های متعدد محلی در مناطق شهری، ضمن کمک به توانمندسازی و رونق کسب و کار این افراد، نقش محوری نیز در حوزه اقتصاد خانوارهای شهری تبریز ایفا نماید.
افتخاری همچنین آموزش، کنترل و هدایت معقولانه نیروهای سد معبر شاغل در شهرداری، در راستای برخورد و رفتار محترمانه با شهروندان و دستفروشان را مهم تر وظیفه و مسوولیت اجتماعی مدیریت شهری تبریز دانست و خواستار توجه جدی شهرداری به این موضوع شد.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با تغییر سیاست ها و روش های نظارتی و مدیریتی شهرداری در این بخش، زمینه برای اعتمادسازی دوباره میان مردم و مسوولان شهری فراهم گردد.
انتهای پیام/
به جای  برخورد با دستفروشان بهتر است به فکر ساماندهی و حمایت باشید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار