یادداشت/

برای برداشتن فاصله ها، باید هزینه داد

1400/03/26 - 12:46 - کد خبر: 45770 نسخه چاپی

نصر: متاسفانه امروز شاهد بروز فساد، رانت و بی عدالتی در سیستم های مختلف کشور هستیم که یکی از مهمترین آنها، سیستم شهرداری است که دیوار بی اعتمادی را در بین مردم هر روز بالاتر برده و فاصله را زیاد تر کرده است.

موضوعی که یکی از مهمترین آسیب های جامعه است، اما کمتر مورد توجه پژوهشگران این عرصه قرار گرفته و روز به روز شاهد افزایش این پدیده شوم می شویم و این وظیفه شورا است که بعنوان نهاد ناظر بر شهرداری، در مقابل فساد و بی عدالتی و رانت بایستد و همین امر نیز می طلبد تا خود شورا عاری از هرگونه رانت و بی عدالتی باشد.
متاسفانه در دوره های مختلف، برخی از اعضای شورا نیز در بروز این پدیده نقش ایفا کرده اند و همین مسئله ماهیت نظارتی شورا را زیر سوال برده است.
من بعنوان شخصی که همواره روحیه مبارز و حق طلبی داشته ام و در میدان رقابت های ورزشی نیز آن را به اثبات رسانده ام، مبارزه با رانت،فساد و بی عدالتی را بعنوان یکی از اصلی ترین اهداف انتخاباتی ام قرار داده و بر این‌واقفم که در شرایط حاضر ایستادن در مقابل فساد، شاید هزینه بالایی نیز داشته باشد، اما برای مردم باید از خود گذشت. این نمونه ای از منش و مرام پهلوانی است که متاسفانه امروز در فیلم ها و داستان ها جامانده است.
برای در کنار مردم بودن و اثبات کارآمدی و نهایتا برداشتن فاصله ها، باید همه هزینه ها و مشکلات را به جان خرید و هزینه داد!

پرویز هادی؛ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز (کد انتخاباتی ۲۱۸۲)
انتهای پیام/
برای برداشتن فاصله ها، باید هزینه داد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار