مدیر کل بهزیستی استان مطرح کرد:

توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت‌های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی

1400/03/26 - 10:32 - کد خبر: 45749 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی، توانمندسازی دختران را هدف اصلی مراکز حمایت‌های روانی-اجتماعی دختران عنوان کرد وگفت: هدف مرکز مذکور در استان پی ریزی بنیان مستحکم خانواده برای دختران مراکز است.

به گزارش نصر، فرگل صحاف در  آیین تجلیل از دختران  توانمند شده مرکز حمایت‌های روانی – اجتماعی که با حضور دختران و مددکاران این مراکز برگزار شد، اولویت دهی به حل مشکلات دختران این مراکز را از اهم فعالیت‌های بهزیستی برشمرد و اظهار کرد: شناسایی و جذب دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی، انجام مداخلات تخصصی برای قشر مذکور و کمک به ارتقای سطح امنیت محیط زندگی این دختران از اهداف اختصاصی  این مراکز است.
وی ادامه داد: پشتکار دختران توانمند شده در مراکز بهزیستی که با وجود مشکلات متعدد در مسیر ارتقاء زندگی خویش گام بر می دارند، ستودنی است.
صحاف خود معرفی، شناسایی و جذب توسط مددکار، ارجاع از سازمان ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را از روش‌های پذیرش این مراکز عنوان کرد و افزود: خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی، روانشناسی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، مشاوره ای و حقوقی به خدمت گیرندگان از مرکز ارائه می‌شود و از زمان تاسیس مرکز ندای مهر در استان در سال ۱۳۹۴، ۳۶۰ نفر در این مرکز پذیرش شده و ۱۰۰نفر از آنان به توانمندی واقعی رسیده اند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، در این آیین که به ابتکار معاونت امور اجتماعی استان و به همت اداره بهزیستی شهرستان تبریز برگزار شد؛ از برگزیدگان مسابقه های "دوستت دارم دخترم"،"مادر عزیز من کیست؟"،"پدر عزیز من کیست؟" و" مسابقه ی تصویری" و مددکاران و کارشناسان برگزیده با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
انتهای پیام/
 توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت‌های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار