یادداشت/

بسیـــج1/7 میلیونی تبریز

1400/03/25 - 20:19 - کد خبر: 45730 نسخه چاپی

نصر: «ترمز تبريز بريده!» ، «شهردار بعدی كيست ؟! » ، «تبريز سقوط كرده!» و ...

‌حال تبريز را بايستی احيا كنيم. نجات از این وضعیت به یک بسیج 1/7 میلیونی نیاز دارد، و این کار یک نفر یا سیزده عضو شورا نیست، برای نجات تبریز همه‌ی ما باید به میدان بیاییم از اقشار و طبقات مختلف، فقیر و غنی، زن و مرد و پیر و جوان. این شهر به همه ما متعلق است و باید آن را پس بگیریم.
سال 58 بود که امام خمینی فرمان بسیج مردمی 20 میلیونی را صادر کرد تا مردم ایران خود برای جبران عقب‌ماندگی ایران دست به کار شوند، فرمانی که اثرات مثبت و سازنده آن تاکنون آشکار است. حال چرا ما نتوانیم؟! واقعیت این است که تبریز در اختیار افراد محدودی است که مردم را از اداره امور کنار زده‌اند و صحن شورا تبدیل به حیاط خلوت آن‌ها شده که هر کاری دلشان بخواهد بکنند! ما هم به تاسی از فرمان امام بايد برای نجات تبریز و جبران عقب‌ماندگی‌های آن بسیج شویم.
آيا این درست است که مردم تا قبل از برگزاری انتخابات مهم باشند ولی بعد از آن فراموش شوند؟ مسلما نه. در فرمول بسیج 1/7 میلیونی حضور مردم موقتی نیست، و به قبل و بعد از انتخابات تقسیم نمی‌شود. در این فرمول مردم باید تا آخر در صحنه باشند چون آن‌ها سکاندار اصلی هدایت شهرند، باید بپرسند و پاسخ بخواهند، مطالبه حق آن‌هاست، همچون انتقاد و هیچ خط قرمزی وجود ندارد و البته این‌که باید همراه باشند با مدیران شهری تا کشتی طوفان‌زده تبریز به سوی سواحل موفقيت و توسعه حركت نمايد.
مردم باید بیایند، نه یک نفر! همه‌ شما.
تبريز شما را می خواند. تبريز  1/7میلیون نفر اعضايش را می‌خواند.

حامد آصفی؛ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز(کد انتخاباتی 1182)
انتهای پیام/
بسیـــج1/7 میلیونی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار