مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

زنان نقش مهمی در مشارکت حداکثری رای دهندگان دارند

1400/03/25 - 14:43 - کد خبر: 45712 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات بیست و هشتم خرداد گفت: زنان نقش مهمی در انتخابات ایفا کرده و می توانند زمینه مشارکت حداکثری در این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده روز سه شنبه در همایش بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر، افزود: باید با انتخاب اصلح، قدم‌های مثبتی در راستای رسیدن به سعادت برداریم.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد حضور باشکوه تمام اقشار مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
صادق زاده اظهار کرد: الگوبرداری از زندگی حضرت معصومه (س)، راه دسترسی به زندگی سالم و رشد و تعالی زنان و دختران جامعه است.
وی افزود: دین اسلام، توجه ویژه‌ای به رشد و تعالی شخصت انسانی دارد و به‌ منظور دستیابی به کمال و سعادت، ضرورت دارد که زندگی سیاسی و اجتماعی معصومان و ائمه‌ اطهار به تمام انسان‌ها بازگو شود.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: با نگاهی به زندگی کوتاه حضرت معصومه (س) و الگوبرداری از تقوا و دانش سیاسی و اجتماعی ایشان، می‌توان به زندگی سالم و رشد و تعالی دست یافت.
انتهای پیام/
زنان نقش مهمی در مشارکت حداکثری رای دهندگان دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار