کارشناس و فعال حوزه اجتماعی و شهری؛

رخنه شبکه های مافیایی در حوزه بازیافت تبریز

1400/03/25 - 15:00 - کد خبر: 45704 نسخه چاپی

نصر: کارشناس و فعال حوزه اجتماعی و شهری نسبت به ورود و فعالیت برخی شبکه های مافیایی در حوزه پسماند و بازیافت زباله های شهری ابراز نگرانی کرد.

به گزارش نصر، "احمد افتخاری" با تاکید بر این که متاسفانه در برخی از لایه های خدماتی حوزه بازیافت زباله های شهری تبریز، فعالیت باندهای سودجو مشاهده می شود افزود: این معضل ناشی از ضعف نظارت و اعمال کنترل های مستمر بالادستی در بدنه مدیریت شهری تبریز است.
وی افزود: چنین به نظر می رسد که هیچ برنامه یا عزمی برای ساماندهی و ایجاد شفافیت در حوزه مدیریت بازیافت زباله های شهری تبریز وجود ندارد و افراد و شبکه های سودجو از این غفلت و ضعف نظارت، نهایت سوءاستفاده را می کنند.
افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت استقرار سیستم قوی و شفاف مدیریتی و نظارتی در حوزه بازیافت زباله های شهری از سوی شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر باید با فاصله گرفتن از دعواها و بحث های سیاسی و جناحی بی حاصل، نظارت و برنامه ریزی دقیقی بر این حوزه داشته و بسترهای سودجویی برخی شبکه های مافیایی در این حوزه را از میان بردارد.
وی در خاتمه ساماندهی و حاکمیت صحیح و اصولی مدیریتی و نظارتی در حوزه بازیافت زباله های شهری را زمینه ساز کاهش و رفع بسترهای فساد دانست و خواستار ورود مسوولانه شورای شهر و شهرداری به این موضوع شد.
انتهای پیام/
رخنه شبکه های مافیایی در حوزه بازیافت تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار