نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

تشکیل دولت کارآمد در اثر مشارکت حداکثری در انتخابات

1400/03/25 - 11:46 - کد خبر: 45688 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به تشکیل یک دولت کارآمد که توان حل مشکلات کشور و مردم را دارد، خواهد شد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در دیدار با معاونت ستاد های شهرستانی سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی آفریده و در اقتدار کشور و نظام تاثیر گذار است.
وی با اشاره به توانمندی و سوابق اجرایی و قضایی آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی با توجه به تسلط و اشراف بر مسائل و امور کشور در سوابق اجرایی و قضایی طی سالیان متمادی، فردی مدیر، توانمند و شایسته است که می‌تواند مجموعه‌ای از مدیران نخبه و شایسته را گرد هم آورده و با تشکیل کابینه قوی، مکتبی، مردمی و جوان شرایط فعلی کشور را مدیریت و مشکلات مردم را حل کند.
میرتاج الدینی رفتار و سخنان برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری را شعار گونه دانست و گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها بجای پرداختن به مسائل اصلی و مشکلاتی که گریبان‌گیر کشور شده، شعار گونه عمل کرده و حتی به این نیز اکتفا نکرده و اقدام به استفاده ابزاری از هویت آذربایجان کردند اما مردم آذربایجان در طول تاریخ همیشه منشأ آگاهی بوده‌اند و فریفته این گونه عوامفریبی ها و رفتارهای پوپولیستی نمی‌شوند و با خواندن یک شعر نمی‌توان مسیر آنها را تغییر داد.
وی ادامه داد: تبریز همان شهر پیشتاز در طول تاریخ و ۴۲ سال انقلاب شکوهمند اسلامی و شهر شهید خیابانی، شهید ثقه الاسلام، ستارخان و باقرخان و ... است.
وی افزود: اکنون در دوره‌ی تحول هستیم و ۲۸ خرداد آغاز گام دوم انقلاب و یک دوره‌ی تحول دیگر است که چهره های انقلابی و مکتبی همچون بهشتی، رجایی و باهنر در شخصیت آیت الله رئیسی متبلور است و امیدواریم با رای و پشتیبانی مردم آگاه تبریز و آذربایجان حماسه‌ای دیگر در تاریخ خلق خواهد شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه نقش شهرستان ها را در عرصه انتخابات مهم عنوان کرد و افزود: شهرستان ها همواره پیشقدم بوده اند و حتی میزان مشارکت آن ها بیشتر از مراکز بوده است.
وی در مورد اهمیت آذربایجان نیز گفت: اهمیت آذربایجان به حدی است که رهبر معظم اتقلاب  فرمودند «آذربایجان سر ایران است.» و آقای رئیسی اعتقاد و باور کاملی به این مسأله داشته و با توجه به اهمیت آذربایجان مقصد دوم سفر او تبریز خواهد بود.
معاون ستاد های شهرستانی سیدابراهیم رئیسی در  آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی گفت: وظیفه‌ی نخبگان سیاسی و گروه های مرجع حائز اهمیت است و باید نقش روشنگری، هدایت و راهبری افکار جامعه را به درستی ایفا کنند.
تراب محمدی ادامه داد: وی همچنین فعالیت های انتخاباتی را میدان جهادی و عرصه‌ی آزمون مهم برای نخبگان کشور دانسته و افزود: نخبگان سیاسی باید بر اساس وظایف روشنگری و راهبری خود، برای ایجاد شور و اشتیاق مضاعف مردم و گرم کردن تنور انتخاباتی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: نخبگان سیاسی باید در این برهه‌ی حساس به بصیرت افزایی مردم در تعیین سرنوشت خود کمک کنند چرا که رای دادن تکلیف همه‌ی آحاد مردم و گروههای مرجع کشور است.
محمدی در پایان افزود: هر رای مردم برای توسعه آبادانی و رفاه کشور تاثیرگذار است و کمک برای حضور مقتدرانه منتخب مردم در عرصه جهانی است.
انتهای پیام/
تشکیل دولت کارآمد در اثر مشارکت حداکثری در انتخابات خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار