نمایندگان آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشوری آکواتلون شدند

1400/03/25 - 09:35 - کد خبر: 45675 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات سه گانه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری آکواتلون در استان قم گفت: سه گانه کاران استان عنوان قهرمانی این مسابقات را در رده جوانان کسب کردند.

به گزارش نصر، فرامرز رنجکش سه شنبه در گفتگویی افزود: مسابقات قهرمان کشوری آکواتلون شامل دو، شنا، دو در بخش آقایان و تیمی امدادی در ۲ رده سنی جوانان و آزاد با شرکت ۹ تیم از سراسر کشور در دریاچه مصنوعی بوستان جوان شهر قم برگزار شد.
 رییس هیات سه گانه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار به شکل امدادی و با ترکیب سه نفره تیم ها برگزار شد.
رنجکش بیان کرد: عنوان قهرمانی رده سنی جوانان این مسابقات به تیم آذربایجان شرقی با ترکیب سید رسا حسینی، محمدامین صدرامین و امیرحسین پورحاجی با کسب زمان ۵۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه رسید؛ همچنین تیم زنجان با ترکیب مهدی انصاری، امیرحسین نصیری و پوریا شامی و با زمان ۵۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و تیم اصفهان با ترکیب سپهر نیکفر، رضا خدابخشی و محمدیاسر سجاد و با زمان ۵۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در رده آزاد و بزرگسالان این مسابقات نیز تیم های اصفهان، گلستان و چهار محال و بختیاری به ترتیب در رده های اول تا سوم جای گرفتند.
انتهای پیام/
نمایندگان آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشوری آکواتلون شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار