یادداشت/

تبریز سقوط كرد!

1400/03/23 - 16:29 - کد خبر: 45576 نسخه چاپی

نصر: اردوی استبداد به دروازه‌های تبریز رسیده بود و‌ تبريز داشت سقوط مي كرد. اما ستارخان در یک اقدام جسورانه پرچم‌های سفید تسلیم را یکی‌یکی از سردر خانه‌های تبریز برانداخت و با نفرات اندك در برابر ارتش مجهز دشمن ایستادگی کرد.

این عمل شجاعانه ستارخان مسیر تاریخ تبریز و ایران را عوض کرد و تبریز به پشتوانه این سردار دست به مقاومتی بی‌نظیر زد و با شکست استبداد و فتح پايتخت، آرمان‌های انقلاب مشروطه را محقق نمود.
تبریز از این دست رهبران برجسته کم نداشته که مسیر تاریخ را عوض کرده‌اند، نه فقط در سیاست، که در عرصه مدیریت شهری هم مديراني لایق و کاربلد داشته که در اوج بحران، با قدرت مديريت و رهبري خود مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کرده‌اند، مثل قاسم‌خان والی.

اما امروز،‌ تبريز سقوط كرده...
امروز تبريز در مقابل عدم مديريت صحيح مديران شهري سقوط كرده. امروز تبريز در مقابل زمين خواري، در مقابل سوداگري،‌ تراكم_فروشي، پيمانكاران كم صلاحيت يا فاقد صلاحيت، كاركنان تحميلي برخي از اعضاهاي شوراي شهر به شهرداري، عدم توان رهبري و راهبري شهر، عدم وجود برنامه‌ريزي و هزاران «عدم» ديگر سقوط كرده است.
تبريز به رتبه n –ام ايران سقوط كرده است.
تبريز تو را مي‌خواند. آري تو كه نشسته‌اي و به مناظره ها سرگرمي.... تو كه تسليم شرايط شده‌اي. تويي كه مي‌تواني اين شهر را از سقوط نجات دهي. اگر دست نجباني اين شهر به «فنا» مي رود. پرچم هاي سفيد را زمين بينداز!

به قلم حامد آصفی؛ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز(کد انتخاباتی 1182)
انتهای پیام/
تبریز سقوط كرد! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار