آغاز ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر اردبیل

1400/03/23 - 11:33 - کد خبر: 45547 نسخه چاپی

نصر: معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش نصر، شهرام باباخانی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای اصلاندوز، پارس‌آباد، گرمی، نمین، هشتجین و رضی در استان اردبیل همزمان با استان های دیگر آغاز شده و متقاضیان جدید و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و دریافت اطلاعات تکمیلی مورد نیاز جهت ثبت نام خود در این مرحله اقدام کنند.
وی گفت: حسب ماده یک آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، متقاضیان ثبت‌نام باید دارای چهار شرط فاقد زمین یا واحد مسکونی، پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا، عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن و متاهل یا سرپرست خانوار باشند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از سال گذشته و با قوت گرفتن احداث طرح اقدام ملی مسکن روند خوبی را در تکمیل این پروژه‌ها با آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: در شهر اردبیل و در چهار نقطه احداث طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و برخی پروژه‌ها با پیشرفت ۶۰ درصد در حال انجام است.
باباخانی گفت: امیدواریم با این روند سریع تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن بتوانیم تا پایان امسال تعدادی از این واحدها را تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
باباخانی افزود: با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تا ۲۵ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز به انجام می‌رسد.
وی ادامه داد: در۶ شهر رضی، هشجین، نمین، گرمی، اصلاندوز و پارس‌آباد ثبت‌نام متقاضیان جدید با آورده مناسب به انجام می‌رسد که امیدواریم با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده متقاضیان در موعد مقرر ثبت‌نام خود را انجام دهند.
باباخانی شرط اول برخورداری از طرح اقدام ملی مسکن را داشتن فرم (جیم) سبز اعلام کرد و ادامه داد: نباید متقاضیان زمین، مسکن و تسهیلات ساخت را از دولت دریافت کرده باشند.
وی زنان سرپرست خانوار و زوجین را در اولویت بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید پنج سال سکونت شهرهای اعلام شده را داشته باشند و در کنار آن چک برگشتی و معوقه تسهیلات بانکی نداشته باشند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش وام ساخت طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه اقدامات خوبی با همکاری بانک مسکن انجام شده که امیدواریم این کار به همراه آورده به موقع متقاضیان به تکمیل واحدها و تحویل آنها منجر شود.
انتهای پیام/
آغاز ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر اردبیل خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار