سرپرست منطقه ۲ آذربایجان بانک شهر:

تخصیص 18 میلیارد ریال یارانه به نمایشگاه کتاب تبریز

1398/07/30 - 07:25 - کد خبر: 4548 نسخه چاپی

نصر: سرپرست منطقه ۲ آذربایجان بانک شهر در بازدید از غرفه آژانس خبری، تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان، مطرح کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز 18 میلیارد ریال به منظور خرید کتاب دانش آموزان و دانشجویان تخصیص یافته است.

به گزارش نصر، نخستین روز از دهمین  نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در حالی سپری می شود که "علی وظیفه" در بازدید از غرفه آژانس خبری، تحلیلی نصر در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات استان، با بیان اینکه این نمایشگاه در تمام مقطع هایی که برگزار شده است، فعال ، پر مخاطب و تاثیر گذار بوده است، گفت: نمایشگاه کتاب تبریز بعد از نمایشگاه تهران دومین نمایشگاه فعال کشور است و فعالین حوزه فرهنگ حضور پررنگی در آن دارند.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب ، مکانی است که کلیه امکانات نشر برا ی فعالین حوزه فرهنگ فراهم کرده است و رده های مختلف سنی در آن حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه هفدهمین دوره از نمایشگاه کتاب تبریز نیز با کیفیت خوبی در حال برگزاری است، گفت:متاسفانه یارانه ای که در این دوره برای کمک به اهالی نشر و فعالان حوزه فرهنگ اختصاص یافته است نسبت به تورهم، کم است.

وظیفه با اشاره به اینکه بانک شهر چند سال است که در دوره های مختلف نمایشگاه کتاب تبریز حضور یافته است و مجری توزیع بن کتاب می باشد، اظهار داشت: امسال این بانک با دایر کردن ۱۶ باجه در سالن شهریار در خدمت مردم است.

وی در انتها با اشاره به اینکه امسال، ۴۲ هزار بن کارت و یارانه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در نمایشگاه کتاب حاضر شده است، گفت: به ازائ هر دانش آموز ۵۰ هزار تومان یارانه، دانشجوی کارشناسی تا کارشناسی ارشد ۱۰۰ هزار تومان و تحصیلات بالاتر ۱۵۰ هزار تومان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

تخصیص 18 میلیارد ریال یارانه به نمایشگاه کتاب تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار