رئیس سازمان جهادکشاورزی استان؛

۷۳ طرح کشاورزی در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

1400/03/21 - 17:10 - کد خبر: 45449 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افتتاح ۷۳ طرح ملی و استانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر فتحی روز جمعه در گفت و گویی اعلام کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، شیلات و آبزیان، امور دام، زراعت و امور عشایر اجرا شده است.  
رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: این طرح ها شامل ۳۴ پروژه استانی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، ۳۹ پروژه ملی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان و پروژه ۱۰ هزار هکتاری آبهای مرزی است. 
وی با بیان اینکه ۲۷ خرداد مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل جهادسازندگی است  و ۲۱ تا ۲۷ خرداد به عنوان هفته جهادکشاورزی نام گرفته است، افزود: بخش کشاورزی از جمله ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود.
فتحی ادامه داد: همه تلاش خدمتگزاران در این سازمان بر تحقق محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در زیربخش‌های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی برای نیل به خودکفایی در محصوشلات اساسی و تحقق فرمایشات ایشان در راستای جهش تولید است.  
وی با اشاره به شعار امسال هفته جهادکشاورزی «جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید و امنیت غذایی» اظهار کرد: غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور مدیران سازمان در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از جمله برنامه‌های پیش بینی شده سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در هفته جهادکشاورزی است.
انتهای پیام/
 ۷۳ طرح کشاورزی در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار