پیش بازی ایران _ کامبوج؛

حریف تمرینی ایران برای مقابله با عراق

1400/03/21 - 14:34 - کد خبر: 45447 نسخه چاپی

نصر: تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C رقابت ها از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خلیفه بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، در هفتمین بازی از رقابت های انتخاب جام جهانی۲۰۲۲ قطر و در گروه C این رقابت ها، تیم های ایران و کامبوج در آسان ترین بازی گروه به مصاف هم خواهند رفت.
تیم ملی کامبوج تاکنون موفق به کسب برد در این گروه نشده است و با کسب تنها یک امتیاز حریف تمرینی برای شاگردان اسکوچیچ در آستانه بازی حساس مقابل عراق محسوب می شود.
اما در آن سوی میدان ملی پوشان ایران بعد از مدت ها تعطیلی بسیار پر قدرت بازگشته اند و با کسب دو برد ارزشمند و دلچسب مقابل هنگ کنگ و بحرین برای سایر حریفان خط و نشان کشیدند و برای صعود امیدوارتر شدند.
با توجه به اینکه بازی آخر تیم ملی برابر عراق بوده و بازی حساسی محسوب می شود و همچنین این موضوع که برخی بازیکنان تیم ملی ممکن است با گرفتن کارت زرد بازی با عراق را از دست بدهند، احتمالا تغییراتی در ترکیب تیم ملی شکل می گیرد و دراگان اسکوچیچ به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، مقابل کامبوج میدان می دهد.
در حال حاضر ایران با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده دوم گروه C قرار دارد و کامبوج با یک امتیاز از 6 بازی، قعرنشین این گروه است و جبا توجه به قعرنشینی قطعی تیم کامبوج، هر تیمی که در این گروه دوم شود، امتیازات و گل هایش به تیم کامبوج برای مقایسه با دیگر تیم های دوم حساب نمی شود.
دو تیم در طول تاریخ سه بار به مصاف هم رفتند که هر سه دیدار را ایران با پیروزی پشت سر گذاشته است.
ملی پوشان ایران در این سه دیدار موفق شدند 18 گل به حریف بزنند و فقط 1 گل دریافت کنند.
آخرین تقابل دو تیم به دیدار رفت ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی بر می گردد که ایران موفق شد با 14 گل حریف را شکست دهد تا یکی از بهترین بردهای تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.
با این حال اولین تقابل دو تیم خاطره انگیزترین مسابقه ایران و کامبوج محسوب می شود. جایی که ناصر حجازی می خواست برای ایران یک ضربه پنالتی را بزند اما چون در آن زمان چنین چیزی عجیب بود، تماشاگران تایلندی شروع به هو کردن حجازی و تیم ایران کردند که این موضوع باعث حجازی پنالتی خود را به بالای دروازه بزند.

گفتنی است تیم های ایران و کامبوج  از ساعت ۱۹ امروز به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
حریف تمرینی ایران برای مقابله با عراق نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار