//اطلاع رسانی//

بیانیه ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر جواد فتحی

1400/03/20 - 19:56 - کد خبر: 45421 نسخه چاپی

نصر: ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر جواد فتحی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز بیانیه لی صادر کرد.

به گزارش نصر؛ در این بیانیه آمده لست:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر جواد فتحی
ملّت پرافتخار تبریز!
سلام؛
روزی و روزگاری، شهر تبریز، مرکز تمدن‌ساز منطقه‌ای به وسعت خاورمیانه امروز و فراتر از آن بود! مراکز علم و دانش در جای‌جای آن چشم‌ها را خیره می‌کرد و آرزوی تبریزی بودن را در دل‌های بسیاری از عاشقان این شهر می‌نشاند.
ابرکی یا ناقتی طاب الامور/ انّ تبریزاً مناخات الصّدور
اسرحی یا ناقتی حول الرّیاض / ان تبریزا لنا نعم المفاض
تبریز، شهری بود که به دانشمندان و بازرگانان و هنرمندان خود می‌نازید و شاعران و عارفان، آرزوی زندگی در این شهر را در خیال خود می‌پروردند.
نام بلندآوازه تبریز، و هنرمندان و دانشمندان و معمارانش، همچون سندی برای افتخار بر کتیبه‌ها، مساجد و مراکز علمی و دینی شهرهایی چون سمرقند، استانبول، بغداد، قاهره، هرات می‌درخشید و مایه مباهات هر تبریزی بود.

اهالی محترم تبریز!
زیبا سخن گفتن و عالمانه صحبت کردن، یکی از مهمترین نشانه‌های اهالی تبریز بود و هست. چرا که از اهل فضل و اهل علم، چیزی جز این انتظار نمی‌رود؛ و احیای مجد و عظمت نام تبریز، در گرو پرورش نسلی فرهیخته، اندیشمند و دانشمند است و این جز با روی کار آمدن اشخاصی که اینگونه می‌اندیشند و بر حمایت از نسل آینده‌نگر و پیشرو در این شهر باستانی تاکید دارند میسر نمی‌باشد.
ما برآنیم تا با حضور در شورای کلان‌شهر تبریز، با تدوین قوانین و برنامه‌هایی جامع، با مشورت عموم مردمان علاقمند به عزت و آبادانی تبریز، فرصت و زمینه‌ای برای بازگشت تمام تبریزیان اهل فکر و اندیشه، صاحب صنعت و هنر، دانشمند و دانشگاهی که به دلایل مختلف در اقصی نقاط ایران و جهان پراکنده شده‌اند فراهم آوریم و به همه اهل ایران نشان دهیم که ما دوباره آمده‌ایم؛ آمده‌ایم تا نام تبریز را دوباره بلندآوازه کنیم. ما رویایی داریم: رویای بازگشت دوباره به تبریز. همه ما باید به تبریز بازگردیم؛ از هم‌صحبتی با یکدیگر، از محبت به همدیگر، از یکرنگ بودن، از گردش در خیابان‌ها و محلات قدیم و جدید آن، لذت ببریم.
ما باید سرمایه‌های مادی و معنوی تمامی اهل تبریز را برای عمران و توسعه این شهر به‌کار بگیریم و با ایجاد زمینه‌های قانونی و شناخت درست از تبریز، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی‌اش باشیم. به امید خدا، به یاری تبریز، می‌شتابیم.
ساربانا بار بگشا ز اشتران/ شهر تبریزست و کوی گلستان
فر فردوسیست این پالیز را / شعشعه عرشی‌است این تبریز را
هر زمانی نور روح‌انگیز جان / از فراز عرش بر تبریزیان
انتهای پیام/
 بیانیه ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر جواد فتحی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار