معاون امور پارلمانی رییس جمهوری:

اداره کشور با وجود تمامی محدودیت‌های داخلی و خارجی متوقف نشد

1400/03/20 - 14:43 - کد خبر: 45412 نسخه چاپی

نصر: معاون امور پارلمانی رییس جمهوری گفت: بسیاری از حرف های به دلیل محرمانه بودن قابل بیان نیست اما اداره کشور با تمامی محدودیت‌های داخلی و خارجی یک معجزه بود.

به گزارش نصر، حسینعلی امیری در آیین اجرای پروژه تصفیه خانه شهرستان صومعه سرا در روستای چوبه افزود: دولت باتوجه به تمام تحریم ها و همه گیری ویروس کرونا منابع کشور را به نحوی مدیریت کرد که توسعه در هیچ جای کشور متوقف نشد.
وی با بیان اینکه نباید خسارات ویروس کرونا بر اقتصاد کشور نادیده گرفته شود، اظهارداشت: این ویروس طی ۱۶ ماه اخیر حدود یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر را در کشور بیکار کرد.
معاون امور پارلمانی رییس جمهوری گفت: اما عزم دولت همواره به خدمت و تلاش بود و با اعتماد به مردم که دولت را با بالاترین میزان آرا انتخاب کردند چرخ توسعه کشور در حال چرخش است.
امیری نادیده گرفتن تحریم های ظالمانه آمریکا را جفا به مردم دانست و افزود: تحریم های ظالمانه آسیب‌های جدی به کشور وارد کرد و دولت پیشین آمریکا و شخص ترامپ هم طوری برنامه ریزی کردند که کشور و کل نظام را با مشکل مواجه کنند.
وی ادامه داد: وزرارت خزانه داری آمریکا طی سالهای اخیر نقش اتاق جنگ آمریکا را بر عهده داشت و تمام فشار خود را آوردند اما با لطف خدا و مقاومت مردم و هدایت مدبرانه رهبری آنها به زباله دان تاریخ رفتند و ایران بالنده تر از دیروز مسیر رشد و توسعه راطی می کند. 
معاون امور پارلمانی رییس جمهوری همچنین افزود: هر پنجشنبه شاهد افتتاح افتتاح یا عملیات اجرایی چندین هزار میلیارد تومان پروژه در کشور هستیم که نشان می دهد کشور به سوی پیشرفت می رود.
امیری تاکید کرد : باتدبیر دولت خدمت رسانی به مردم تعطیل بردار نیست و دولت تاآخرین روز خود از خدمتگذاری دست نمی کشد.
انتهای پیام/
 اداره کشور با وجود تمامی محدودیت‌های داخلی و خارجی متوقف نشد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار