مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، در بازدید از غرفه آژانس خبری، تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان، تاکید کرد:

«نصر» رسانه ای واقعیت نگار

1398/07/29 - 18:41 - کد خبر: 4541 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، نصر را رسانه ای واقعیت نگار عنوان کرد.

به گزارش نصر، نخستین روز از دهمین  نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در حالی سپری می شود که «مرتضی آبدار» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر بازدید کرد.

«مرتضی آبدار» در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه نصر جهت حضور فعال در این نمایشگاه، ادامه داد: نصر رسانه ای پیشرو و مدرن است که  با تیمی حرفه ای و پر انگیزه توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کند.

وی در ادامه با تاکید به اینکه نمایشگاه مطبوعات، حرکتی پویا را میان رسانه ها ایجاد می کند، افزود: نمایشگاه مطبوعات فرصتی مناسب برای حضور فعال رسانه ها و ارتباط مستقیم آن ها با مخاطبان است، البته بهره مندی رسانه ها از این فرصت در ارتقا سطح توانایی هایشان نیز نباید فراموش شود.

آبدار در خاتمه با تاکید به اینکه رسانه ها می”بایست، واقعیت نگاری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند، اظهار داشت: خوشبختانه نصر در این خصوص موفق عمل کرده و با طی مسیری مستقل توانسته نیروهای متخصص را در حوزه های مختلف جامعه پرورش دهد.

انتهای پیام/

«نصر» رسانه ای واقعیت نگار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار