مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی؛

فرسایش خاک از اصلی ترین دغدغه های زیست محیطی است

1400/03/20 - 11:36 - کد خبر: 45396 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: کشور ما گرفتار مسائلی مانند کمبود آب، خشکسالی، جنگل زدایی و کویرزایی است و فرسایش خاک هم از دغدغه های زیست محیطی است.

به گزارش نصر، حسن عباس نژاد روز پنج شنبه در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک افزود: اکنون مشکلات زیست محیطی جامعه، یکی از اساسی ترین چالش های کشور می باشد.
دبیر کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان گفت: حل مشکلات محیط زیست جامعه همراهی مردم و ارتقاء سطح فرهنگ و سواد زیست محیطی، همدلی و همکاری سایر نهادها و دستگاههای دولتی را می‌طلبد.
عباس نژاد گفت: انتظار ما از همه مسئولان و دستگاههای اجرایی مرتبط این است که به موضوعات محیطی زیستی بیشتر بپردازند و در بحث توسعه، اهداف توسعه متوازن و پایدار را مد نظر قرار دهند. 
وی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال"تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" پانزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در راستای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی افزود: در این جلسه، با بررسی پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک ضمن لحاظ نمودن ضوابط و قوانین، واحدهایی که فاقد آلایندگی بوده و صرفاَ در مورد اعمال ضوابط  استقرار واحدهای تولیدی ، خدماتی و صنعتی مشکلاتی داشتند در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق بهینه شعار سال و رفع موانع سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال و فضای کسب و کار مورد تصویب قرار گرفت.
وی گفت: در سال جاری تعداد ۴۵ فقره پرونده در قالب چهار کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفته است.
انتهای پیام/
فرسایش خاک از اصلی ترین دغدغه های زیست محیطی است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار