فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

۳۶ پرونده داروهای تقلبی و غیرمجاز در آذربایجان غربی تشکیل شد

1400/03/19 - 17:05 - کد خبر: 45363 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۶ پرونده توزیع داروهای تقلبی و غیر مجاز در این استان تشکیل و ۳۶ نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و فروش داروهای غیر مجاز در شبکه های اجتماعی برخی کلاهبرداران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به فروش داروهای تقلبی غیر مجاز می کردند.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش داروهای جعلی و کاهش آسیب حاصله از عوارض ناشی از مصرف این داروهای تقلبی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار داشت:  با تلاش کارکنان پلیس فتا و همراهی دیگر بخش های انتظامی، ۱۶ هزار و ۹۹۳ قلم از انواع تجهیزات و داروهای پزشکی تقلبی و غیر مجاز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی داروها و تجهیزات  کشف شده را ۹۶۴ میلیارد  و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سردار خرم نیا افزود: ۳۶ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
انتهای پیام/
۳۶ پرونده داروهای تقلبی و غیرمجاز در آذربایجان غربی تشکیل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار