ورود تاج‌الدینی به درگیری در مناظره دانشگاه تبریز

1400/03/19 - 13:55 - کد خبر: 45351 نسخه چاپی

نصر: به دنبال درگیری بین هواداران شهرام دبیری و روح الله رشیدی دو تن از کاندیداهای شورای شهر تبریز، میر تاج الدینی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، سید محمدرضا میرتاج الدینی؛ رئیس هیئت بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان شرقی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام الیاس ابراهیمی رئیس هیئت بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز خواستار برخورد با خاطیان شد.
در این نامه آمده است:
براساس گزارش واصله در مراسم مناظره بین دو نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی تبریز که در تاریخ هجدهم خرداد ماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار شد ، در میان هواداران درگیری پیش آمده و شأن محیط دانشگاه  « کانون علم و دانش و اخلاق » رعایت نشده است؛ لازم است برای جلوگیری از تکرار این حوادث و برخورد قانونی با خاطیان، به فوریت هیئتی مرکب از جناب عالی و جناب آقای سعید مطلبی ( دبیر هیئت بازرسی استان ) و جناب آقای دکتر پناه على حسین زاده تشکیل و موضوع را بررسی و گزارش مستند برای ارسال به مراجع قضایی تهیه نمایید.
در ادامه نامه آمده است:
ذکر این نکته لازم است ایجاد هرگونه درگیری و نزاع و اعمال خشونت شدیدا محکوم است و نامزدهای انتخابات باید مانع بروز چنین حوادثی گردیده و هواداران خود را از هر گونه نزاع و درگیری باز دارند.
انتهای پیام/
ورود تاج‌الدینی به درگیری در مناظره دانشگاه تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار