سرمربی جدید تیم فوتسال مس؛

دنبال پنجمین قهرمانی هستیم/ گیتی پسند با بازیکنان ما مذاکره کرده

1400/03/19 - 13:29 - کد خبر: 45347 نسخه چاپی

نصر: حمید بی غم بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: دنبال حفظ شاکله تیم هستم و حداکثر دو بازیکن جدید جذب می کنم.

به گزارش نصر، تیم فوتسال مس سونگون با قطع همکاری با علیرضا افضل، حمید بی غم را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و معرفی کرد.
مس که در چهار دوره گذشته لیگ برتر فوتسال به عنوان قهرمانی دست یافته است، قصد دارد قهرمانی خود را یک بار دیگر با بی غم تکرار کند.
بی غم پیش از این هم سابقه هدایت مس را داشت و یکی از این چهار قهرمانی مس در زمان سرمربیگری او رقم خورد.
این مربی همچنین آخرین مربی ایرانی بود که در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا قهرمان شد.
بی غم در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید انتخابش به عنوان سرمربی مس تاکید کرد، از تلاش این باشگاه برای حفظ شرایط قهرمانی خبر داد.
بی غم گفت: من قبلاً با مس قهرمان ایران و آسیا شدم. به مس احساس دین می‌کردم. باید سخت و بیشتر از گذشته کار کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. باید برای کادر فنی و بازیکنان برنامه ریزی کنیم. هدفمان این است که شرایط را حفظ کنیم و یکی دو پست که ضعف داشت را با جذب بازیکن جدید تقویت کنیم.
وی در خصوص اینکه آیا می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی مس را در لیگ رقم بزند؟ گفت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند و همه م ی روند که نتیجه بگیرند. خدا را شکر پیشکسوتان خوبی در فوتسال داریم و پایه‌هایی بنا کردند که فوتسال موفق باشد.
سرمربی تیم مس با بیان اینکه شاکله این تیم را حفظ می‌کند، خاطرنشان کرد: باید دید بازیکنان که فصل گذشته در تیم بودند، خودشان تمایل دارند مجدداً در مس بمانند یا نه. از امروز با بازیکنان صحبت می‌کنم. همه نفرات سال گذشته را می‌خواهم و قصد دارم آنها را حفظ کنم مگر اینکه خودشان نخواهند.
بی غم درباره جذب نفرات جدید گفت: اگر شاکله تیم حفظ شود، نهایتاً دو بازیکن جدید را اضافه می‌کنیم.
سرمربی مس درباره چالش‌هایی که بین این تیم و گیتی پسند در یکی، دو فصل اخیر بر سر جذب بازیکن بوده است هم اظهار کرد: بازیکنان آزاد هستند و قرارداد ندارند. ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم ولی ظاهراً از باشگاه گیتی پسند با یک، یا دو بازیکن مس صحبت کرده‌اند. البته ایرادی وارد نیست چون بازیکنان قرارداد ندارند و آزاد هستند. این کار زمانی غیر اخلاقی است که بازیکن قرارداد داشته باشد.
بی غم در پایان گفت: ارتباطم با بازیکنان، مدیران و سرمربی گیتی پسند صمیمی است. محمد کشاورز سرمربی گیتی دوست خوب من است و فکر می‌کنم امسال از آن سال‌هایی است که روابط حسنه‌ای بین گیتی و مس برقرار باشد.
انتهای پیام/
دنبال پنجمین قهرمانی هستیم/ گیتی پسند با بازیکنان ما مذاکره کرده خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار