خبر/

رئیس جدید هیات کبدی آذربایجان شرقی منصوب شد

1400/03/18 - 16:39 - کد خبر: 45293 نسخه چاپی

نصر: حمید زیرکی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات کبدی آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش نصر، عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی روز سه شنبه در جمع اعضای مجمع انتخاباتی هیات کبدی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ورزشکاران کبدی آذربایجان شرقی نقش پررنگی در تیم ملی دارند و آقای زیرکی هم بازیکنی پرتلاش و فنی بود و امیدوارم در کسوت مدیریت هم بتواند موفق ظاهر شود.
رییس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: بانوان کبدی کار استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور قهرمان شدند و این امر نشانگر کارهای انجام شده در راستای توسعه کبدی در حوزه بانوان است.
اورسجی با اشاره به وجود پتانسیل های قوی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: آذربایجان شرقی به عنوان استان معین فدراسیون تلقی می شود.
وی گفت: ما در سبک‌های استاندارد بی رقیب هستیم و در سرکل کبدی رقبای قدرتمندی داریم ولی بچه های ما در برابر این قدرت‌ها، خوب ظاهر می‌شوند و در این تقابل نقش ورزشکاران آذربایجان شرقی بسیار جدی و موثر است.
وی اعلام کرد: ما برای موفقیت کبدی، چند استراتژی داشتیم که از جمله آنها توجه به بعد همگانی این رشته است.
اورسجی تاکید خاصی به آموزش و پژوهش کرد و گفت: مربیان ما باید دانش روز داشته باشند و به مهارتها و اطلاعات مهمی همچون روانشناسی، زبان بدن، علم تمرین، بدنسازی و غیره مسلط باشد.
ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و نائب ربیس مجمع انتخاباتی هیأت کبدی آذربایجان شرقی هم در این مجمع گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همیشه حامی هیات های ورزشی است و هیات کبدی یکی از هیات های پر تلاش و دارای ملی پوشان در رشته سرکل کبدی و مربیان بین المللی است.
وی ادامه داد: حضور آقای بهرامی رییس پیشین هیات کبدی استان به عنوان نائب رییس فدراسیون می تواند برای  آذربایجان شرقی نقش موثر داشته باشد.
مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان آذربایجان شرقی به ریاست اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشور و فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با شرکت اعضای مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و حمید زیرکی با ۱۴ رای توانست به مدت چهار سال ریاست این هیات ورزشی را به عهده بگیرد.
 در این مجمع از مجید بهرامی رییس پیشین هیات کبدی استان به پاس تلاش های موثرش در توسعه ورزش کبدی در سال های گذشته تجلیل شد.
انتهای پیام/
رئیس جدید هیات کبدی آذربایجان شرقی منصوب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار