در نشست خبری مطرح شد؛

ربیعی: احیای حقوق ایران نیازمند دولتی با سرمایه اجتماعی بالاست

1400/03/18 - 13:09 - کد خبر: 45273 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت با تاکید بر لزوم حضور مردم و مشارکت حداکثری گفت: احقاق حقوق ایران از اقتصاد جهانی از یک سو و احیای زندگی در پساتحریم و کرونا نیازمند دولتی با سرمایه اجتماعی بالا و اعتماد روز افزون است.

به گزارش نصر،‌ علی ربیعی روز سه شنبه در نشست خبری با تاکید بر اصل جمهوریت نظام، گفت: امروز پس از هر فراز و نشیب و گلایه‌ها  این میراث گرانبها را آنچنان باید قدر بداریم که هیچ تزلزلی بر پیکره آن وارد نشود. جمهوریت فقط در حالتی به مخاطره می‌افتد که جمهور و مردم خودباوری خود را در تعیین سرنوشت جامعه از دست بدهند و عواقب آن برای نسل‌های بعدی جامعه باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: به رغم همه دیدگاه‌های متفاوتی که مطرح می‌شود،  با یک درک عمومی باید بدانیم مشارکت حداکثری ضرورت عبور موفق در جهان پرتلاطم ظالمانه امروز و در دوران پسا تحریم داخلی، متضمن آینده همراه با پیشرفت و امید در ایران عزیز ما خواهد بود. 
سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز و فردای ما در گرو حضور در پای صندوق‌ها با مشارکت حداکثری است. معتقدیم شرایط پیچیده جهانی،احقاق حقوق ایران از اقتصاد جهانی از یک سو و از سوی دیگر در پسا تحریم رفع آسیب‌های احتمالی و احیای زندگی در پساتحریم و کرونا نیازمند دولتی با سرمایه اجتماعی بالا و اعتماد روز افزون است و می‌تواند اعتماد بین جامعه دولت و مردم را افزایش دهد.
وی افزود: وقتی دولتی با مشارکت غیرحداکثری و دولتی روی کار بیاید که پشتوانه مشارکت جامعه را نداشته باشد برای حل مسائل در هم تنیده داخلی و خارجی با مشکل رو برو خواهد بود بنابراین برای امروز ایران و برای فردای ایران مشارکت حداکثری امری حیاتی برای همه ما ایرانیان در این شرایط است.
سخنگوی دولت با اشاره به مباحث مطروحه این روزها درباره عملکرد دولت، اظهار کرد: آنچه در این روزها در گفت و گوهای سیاسی به چشم می‌خورد و به طور عجیبی آگاهانه و عامدانه توسط برخی دچار فراموشی شده است و آن جنگ بزرگ اقتصادی و توام شدن آن با پاندمی کرونا است.
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری ادامه داد: پیش از این نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و برانداز در یک برنامه حساب شده با این تئوری که انباشت پدیده‌های منفی از کرونا و تحریم منجر به استیصال دولت و ملت ایران می‌شود به طور آگاهانه تحریم را به محاق برده و دستاوردهای دولت و ملت را زیر سوال می بردند. برخی جریان‌های داخلی هم چشم و زبان خود را در دیدن و شنیدن مسائل تروریستی بستند.
انتهای پیام/
 ربیعی: احیای حقوق ایران نیازمند دولتی با سرمایه اجتماعی بالاست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار