معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه عنوان کرد:

فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه با 55 درصد پیشرفت فیزیکی

1398/07/29 - 15:22 - کد خبر: 4523 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه از 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد کاظم زوار در گفت و گویی با اشاره به فاز اول این پروژه بیان کرد:  فاز اول به طول هفت کیلومتر و با پنج تقاطع غیر همسطح از سمت تقاطع شهیدلر کورپوسو (سرو) آغاز و تا جاده انهر امتداد دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در فاز یک در حال اجرا است، افزود: پیش بینی می شود که فاز اول تا پایان سال جاری  به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه کل پروژه کمربندی دوم از 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار کرد: کمربندی دوم شهر به طول ۴۳ کیلومتر با ۲۳ تقاطع غیر همسطح است که فاز اول ان به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است.

وی افزود: کمربندی دوم دورتا دور شهر که ۲۵.۵ کیلومتر از تعهدات شهرداری (داخل محدوده شهر) و ۱۷.۵ کیلومتر خارج از تعهدات شهرداری یعنی خارج از محدوده شهر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: برنامه ریزی ها جهت اتمام و گشایش کمربندی دوم شهر تا سال ۱۴۰۵ است.

وی با اشاره به میزان اعتبار لازم برای این پروژه گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده پروژه با احتساب هزینه تملک قبلاً 10 هزار میلیارد ریال بوده که با تورم حاضر تا 15هزار میلیارد ریال نیز افزایش یافته است.

انتهای پیام/

فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه با 55 درصد پیشرفت فیزیکی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار