معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره خادمین شهر در تبریز

1400/03/17 - 13:51 - کد خبر: 45204 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری جشنواره خادمین شهر به منظور شناسایی و رشد استعدادهای پرسنل شهرداری تبریز و استفاده از این توانایی‌ها در راستای خدمات ‌رسانی بهینه به شهروندان و توسعه فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر، گفت: دومین جشنواره آیینی، مذهبی، علمی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری خادمین شهر، با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر در مجموعه شهرداری تبریز، برگزار می‌شود.
وی، تجلیل از خادمین زحمت‌کش و تلاشگر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و خانواده‌های آن‌ها و فراهم‌سازی بستری سالم برای رقابت پرسنل شهرداری به منظور سبقت در رفتار و اعمال پسندیده را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره خادمین شهر عنوان کرد.
وی در ادامه، محورهای این جشنواره را شامل ۸ محور آیینی، مذهبی و قرآنی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، علمی، ورزشی، گردشگری، سلامت و ارزشیابی نیروی انسانی بیان کرد.
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به بررسی این طرح در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: کلیه کارکنان شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر و خانواده‌های آن‌ها می توانند در صورت دارا بودن مقام و رتبه علمی، هنری یا ورزشی و... با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مخصوص در این جشنواره شرکت کنند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: در اختتامیه جشنواره خادمین شهر، نمایشگاهی نیز از این آثار در فرهنگسرای الغدیر برای بازدید عموم برپا خواهد شد.
انتهای پیام/
 برگزاری دومین جشنواره خادمین شهر در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار