خبر/

تصادف اتوبوس در جاده کوثر- سرچم دو کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت

1400/03/17 - 12:03 - کد خبر: 45192 نسخه چاپی

نصر: تصاف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده کوثر- سرچم در استان اردبیل روز دوشنبه موجب جان باختن ۲ نفر و مصدوم شدن ۲۸ نفر دیگر شد.

به گزارش نصر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه  صبح امروز در کیلومتر ۹۰ جاده کوثر _ سرچم (سه راهی فیروز آباد شهرستان کوثر)  اتفاق افتاد.
عزت الله ضربی افزود: ۱۰ نفر از مصدومان  این حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی شهرستان‌های کوثر و خلخال انتقال و اجساد متوفیان حادثه نیز بعد از رهاسازی تحویل شهرداری گیوی شد.
وی بیان کرد: همچنین ۱۸ نفر از مصدومان حادثه توسط نیروهای  اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.
به گفته وی،  هفت تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلحال متشکل از ۱۸ نفر نجاتگر با هفت دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه کردند.
ماموران راهنمایی و رانندگی استان اردبیل مشغول بررسی حادثه هستند.
  مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل نیز اعلام کرد که سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی از اردبیل، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس شهرستان کوثر، یک دستگاه آمبولانس هشتجین - خلخال و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مصدومان به بیمارستان های فاطمی اردبیل و امام خمینی (ره) خلخال منتقل شدند.
 انتهای پیام/
تصادف اتوبوس در جاده کوثر- سرچم دو کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار