مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز و حومه؛

قطار شهری تبریز آماده جابجایی نمازگزاران در روز جمعه است

1400/03/13 - 20:06 - کد خبر: 45111 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز و حومه گفت: قطار شهری تبریز فردا چهاردهم خرداد آماده جابجایی نمازگزاران است.

به گزارش نصر، بهرام فرهخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه به منظور سهولت در تردد نمازگزاران و شهروندان، پذیرش مسافر قطار شهری تبریز روز جمعه نیز انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: پذیرش مسافر از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ بعد از ظهر در مسیر فاز اول و دوم خط یک ( حد فاصل ایستگاه ائل گؤلی تا ایستگاه میدان کهن انجام خواهد شد.
فرهخت، با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: از ورود افراد بدون ماسک به قطارهای شهری ممانعت خواهد شد و مسافران باید در داخل قطار نیز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
طرح مطالعه پروژه قطارشهری تبریز در سال ۱۳۸۰ و عملیات اجرایی آن نیز سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در ۱۳۹۴ بخشی از آن به بهره برداری رسید که این پروژه در ۵ خط شامل ۴ خط اصلی و ۱ خط حومه، در مجموع به طول ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌ است.
در حال حاضر فاز اول و دوم خط یک قطارشهری تبریز به طول ۱۱ کیلومتر از ایستگاه ائل‌گولی تا ایستگاه میدان ساعت در حال بهره‌برداری است.
انتهای پیام/
قطار شهری تبریز آماده جابجایی نمازگزاران در روز جمعه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار