پیش بازی ایران _ هنگ کنگ؛

لشکر کشی ستارگان ایران برابر هنگ کنگ

1400/03/13 - 15:50 - کد خبر: 45109 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در هفته هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C رقابت ها از ساعت ۱۹ به وقت تهران در ورزشگاه المحرق بحرین به میدان خواهند رفت.

به گزارش نصر، از چهارچوب هفته هفتم رقابت های انتخاب جام جهانی و در گروه C این رقابت ها، تیم های ایران و هنگ کنگ بعد از ۱۴ ماه وقفه در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که در تصیم بحث برانگیزی بحرین به عنوان میزبان بازی ها انتخاب شده است.
تیم ایران در حالی در این بازی مقابل هنگ کنگ قرار می گیرد که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد و برای صعود بدون شرط باید هر چهار بازی پیش رو را باید با پیروزی از زمین خارج شود؛ این در حالی است که هنگ کنگ با ۴ امتیاز، نیم‌نگاهی به کسب سهمیه جام ملت‌های آسیا دارد و می‌تواند با خلق شگفتی و متوقف کردن ایران، امیدهای خود را زنده نگه دارد.
تیم ملی با ۲۷ بازیکن راهی بحرین شده و بنا به نیاز کادرفنی، مجاز به استفاده از ۲۳ بازیکن برای هر دیدار است. در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، اکثر ستاره‌های لژیونر و شاغل در فوتبال ایران دیده می‌شوند.
با توجه به اهمیت کسب سه امتیاز و همینطور در پیش بودن بازی با بحرین در روز هفدهم خرداد، باید دید کادرفنی تیم ملی ترکیب اصلی خود را مقابل تیم نه چندان قدرتمند هنگ کنگ به میدان می‌فرستد یا ستاره‌های تیمش را برای مصاف سخت‌تر با بحرین نگه می‌دارد.
در حال حاضر ایران هیچ مصدومی برای این دیدار ندارد اما مرتضی پورعلی‌گنجی به علت دریافت کارت زرد در دور رفت مقابل کامبوج و عراق، از این دیدار محروم است.
تیم ملی حدود ۲۱ ماه قبل و در شروع دوره انتخابی جام جهانی با هدایت مارک ویلموتس توانست هنگ کنگ را در زمین خودش با حساب دو بر صفر شکست دهد. در آن سوی میدان
تیم ملی هنگ‌کنگ به علت سیاست‌های این کشور برای مقابله با ویروس کرونا، اردو یا بازی دوستانه نداشته و کادرفنی تیم ملی نتوانسته اطلاعات زیادی از این تیم به دست آورد.
تنها پیروزی این تیم به شکست دادن کامبوج مربوط می‌شود. البته آن‌ها در دور رفت کار بزرگی کردند و یک تساوی از بحرین گرفتند.
در حال حاضر ایران با 6 امتیاز از 4 بازی در رده سوم قرار دارد و هنگ کنگ که از 5 بازی قبلی‌اش 5 امتیاز گرفته، تیم چهارم گروه است.
گفتنی است تیم های ایران و هنگ کنگ  از ساعت 19 به وقت تهران با قضاوت تیم داوری: ادهم مخادمه محمد توما - احمد مونس نادی - محمد الکلاف - یعقوب عبدالباقی به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
لشکر کشی ستارگان ایران برابر هنگ کنگ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار