معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

هزینه‌های عمرانی نسبت به بودجه جاری شهرداری مراغه منطقی‌ است

1400/03/12 - 22:18 - کد خبر: 45066 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت پروژه‌های مدیریت شهری مراغه با توجه به وضعیت بودجه‌ای کشور و استان قابل تحسین بوده و علت اصلی آن منطقی بودن هزینه‌های عمرانی نسبت به بودجه جاری شهرداری است.

به گزارش نصر، جواد رحمتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری مراغه و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر بودجه در بسیاری از شهرها به خصوص تبریز صرف هزینه‌های جاری شهرداری می‌شود اما خوشبختانه این نسبت در شهرداری مراغه یک سوم است.
وی بیان کرد: اکنون شاهد برنامه‌ریزی برای توسعه شهر مراغه هستیم و پروژه‌های مهمی از جمله خیابان ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی و ۳۵ متری الغدیر به رسالت که موجب حل مشکلات ترافیکی شهر می‌شود، در مراحل نهایی از عملیات اجرایی قرار دارد.
وی ادامه داد: ما شاهد انسجام مسئولان در سطح شهرستان هستیم و همین اتحاد این یکی دیگر از دلایل موفقیت در اجرای طرح‌های عمران شهری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: با اجرای طرح‌های مسیرگشایی جدید در مراغه، ارتباطات داخل شهری و موضوعات مربوط به عدالت اجتماعی لحاظ شده و این امر موجب حس همبستگی شهری می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه شهری مراغه به شرط حفاظت از باغ‌شهری آن، اظهار داشت: از دید شهرسازی در شهر مراغه محوری‌هایی شکل گرفته است که در آن هم شاهد گشایش ترافیکی و هم از نظر کالبدی شاهد توسعه صورت شعاعی به صورت انسجامی هستیم.

«رحمتی» همچنین پشتیبانی از طرح‌های توسعه شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: در بحث ماده ۵ و تامین قیر با شهرداری مراغه همکاری خواهیم داشت تا طرح‌های عمران شهری تکمیل شود.
وی خاطر نشان کرد: ویژگی خاص، شرایط جغرافیایی، قدمت و ظرفیت‌هایی چون صوفی‌چای، مراغه را به یکی از بهترین شهرستان‌های کشور تبدیل کرده و در برخی موارد حتی از مرکز استان هم قوی‌تر است.
شهرداری در کهن‌شهر مراغه طی سال ۱۳۰۷ شمسی آغاز به کار کرد و اکنون نقش محوری در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر باستانی بر عهده دارد.
انتهای پیام/
هزینه‌های عمرانی نسبت به بودجه جاری شهرداری مراغه منطقی‌ است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار