سرهنگ شیرانی تشریح کرد:

جزئیات ممنوعیت تردد در تعطیلات/ ثبت تخلفات هم دستی و هم دوربینی

1400/03/12 - 11:13 - کد خبر: 45021 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن تشریح جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پایان هفته گفت: ثبت تخلفات هم با دوربین ها و هم به صورت دستی انجام می شود.

به گزارش نصر، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.
وی افزود: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان طبق روال قبل خروج خودروها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهرهای کشور ادامه دارد.
شیرانی بیان کرد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس انجام می‌شود.
وی گفت: تیم‌های پلیس مطمئناً تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می‌کنند که در صورت عدم انصراف راننده از ادامه سفر و اصرار راننده به ادامه مسیر، برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: میزان اعمال قانون در این طرح برای شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی به میزان پانصد هزار تومان است.
انتهای پیام/
جزئیات ممنوعیت تردد در تعطیلات/ ثبت تخلفات هم دستی و هم دوربینی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار