با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر انجمن خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز از "نصر"

1400/03/11 - 14:17 - کد خبر: 44969 نسخه چاپی

نصر: هیات مدیره انجمن خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، اعضای هیات مدیره انجمن خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای هیات مدیره انجمن خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر رسیده، آمده است:

آنگاه خداوند در نهاد آدمی از نفس رحمانی خویش دمید، روح نیکوکاری بر وجود انسان جاری گشت و بشر بواسطه، همین فضایل به افتخار اشرف مخلوقات نایل آمد.
به یقین خدایی ترین انسان ها در زدودن آلام همنوعان خویش از همدیگر پیشی می گیرند و زیباترین کارها آن است که لبخندی برلبهای دردمندی جاری گردد.
مدیرمسئول آژانس خبری تحلیل نصر با سلام و احترام این لوح سپاس را به شکرانه ی سخاوت و مناعت جنابعالی در همدردی با کودکان معصوم اتیسم، پیشکش محضر ارزشمندان مینماییم.
از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون برای جنابعالی وهمکارانتان مسئلت داریم.
انتهای پیام/
تقدیر انجمن خیریه اوتیسم دنیای مهربان تبریز از نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار