نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

علی رغم جو سنگین در کشور، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

1400/03/11 - 12:58 - کد خبر: 44968 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که علی رغم ایجاد جو سنگین در کشور برای عدم حضور مردم، اکثریت مردم در انتخابات 1400 مشارکت می‌کنند، گفت: پیش بینی می‌کنم، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی با اشاره به مهم‌ترین مسائل کلان استان که رئیس جمهور آینده باید به آن توجه کند، اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین موضوعات استان از جمله توجه به نفلین سینیت سراب، مس و معادن طلای استان، پروژه‌های عمرانی مانند راه آهن در چند مسیر، کنار گذر جنوبی تبریز، آزادراه تبریز – بازرگان و سایر پروژه‌ها است که باید پیشرفت این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی با اشاره به راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400، گفت: وجود کاندیدا در انتخابات برای سلایق و گرایش‌های مختلف، همچنین داشتن سابقه‌ی توانایی و ارائه‌ی برنامه‌های جامع توسط کاندیدا می‌تواند مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کند.
 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال کناره گیری کاندیداها به نفع یکدیگر، افزود: در حال حاضر کسی به نفع دیگری کناره گیری نکرده است ولی در حوزه‌ی سیاست هر اتفاقی محتمل است، امیدواریم مردم با حضور، مشارکت حداکثری و  انتخاب درست بستر مناسب را برای تصمیم گیری در سرنوشت کشور فراهم کنند.
وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات 1400،  افزود: بنده قطعا رای خواهم داد و تصمیم و انتخابم نیز روشن است اما باید برای مشاهده‌ی نتایج و انتخاب مردم، منتظر 27 خرداد باشیم.
انتهای پیام/
 علی رغم جو سنگین در کشور، مردم در انتخابات شرکت می‌کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار