شهردار ارومیه؛

هواداران کاندیداها از دیوارها و جداول برای تبلیغ استفاده نکنند

1400/03/11 - 11:58 - کد خبر: 44965 نسخه چاپی

نصر: شهردار ارومیه با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در دیوارها و جداول سطح شهر غیرقانونی است، گفت: ۱۳۰ تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در این شهر نصب شد.

به گزارش نصر، مجید آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این تابلوها در همه مناطق شهری پخش شده و از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها انتظار داریم از این محل ها برای تبلیغ فرد مورد نظر خود استفاده کنند.
وی اضافه کرد: رعایت قانون و مقررات، بهترین تبلیغ در انتخابات مختلف است و الصاق نکردن عکس و پوستر در جداول و دیوارهای سطح شهر که نمای شهری را با مشکل جدی مواجه می کند، بهترین کار در این بخش به شمار می رود.
شهردار ارومیه ادامه داد: فضای کافی برای تبلیغات در این تابلوها وجود دارد و نیازی به استفاده از دیوارهای شهری برای تبلیغات نیست.
آقازاده گفت: مدیریت شهری هزینه های زیادی را برای امحای پوسترهای تبلیغاتی متحمل می شود که این هزینه، می تواند در راستای توسعه خدمات شهری استفاده شود.
به گزارش ایرنا، موعد تبلیغات قانونی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه جاری  آغاز شده و تا ۲۴ ساعت پیش از انتخابات ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.
انتهای پیام/
هواداران کاندیداها از دیوارها و جداول برای تبلیغ استفاده نکنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار