خبر/

دستگیری اراذل و اوباش در‌ مراغه

1400/03/10 - 10:22 - کد خبر: 44870 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اراذل و اوباش و دستگیری توسط پلیس خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ " توحید فارسی " در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات شرورانه یکی از اراذل و اوباش مبنی بر شرارت های متعدد از جمله: سرقت، قدرت نمایی با چاقو و قمه، شرب خمر، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان و تاکید دستگاه قضایی بر دستگیری مقتدرانه، این امر به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی موضوع، مخفیگاه فرد شرور در یکی از محلات شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اعزام یک تیم ویژه در یک عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیسی دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات که فرد شرور در حین دستگیری با قمه کشی قصد ضرب جرح همسایگان و ماموران را داشته که با اقتدار و صلابت پلیس زمین گیر و هیمنه پوشالی او در هم شکسته و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه این فرد پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه کسی بخواهد در این امنیت، آرامش و آسایش اختلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس موجه خواهد شد.
وی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و فضای مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.
انتهای پیام/
 دستگیری اراذل و اوباش در‌ مراغه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار